x تبلیغات
saha3228

قیمت تجهیزات سنجش

 

قیمت تجهیزات سنجش

از عوامل مؤثر بر قیمت تجهیزات سنجش، کیفیت و جنس هر یک از محصولات است. هر محصولی که دارای کیفیت و جنس مرغوبی باشد قیمت بالایی را به خود اختصاص می‌دهد. قیمت تجهیزات سنجش بستگی به اینکه آنالوگ یا دیجیتالی باشد، دارای قیمت‌های متفاوتی است؛ بنابراین آنالوگ و دیجیتال بودن این محصولات تأثیر مستقیمی بر قیمت تجهیزات سنجش دارد. تأثیر نوسانات بازار جهانی و شرایط کلی بازار بر قیمت تجهیزات سنجش بی‌تأثیر نخواهد بود.
اگر هر یک از تجهیزات سنجش دارای برند معتبر و به‌نامی باشند از قیمت بالایی برخوردار هستند و برعکس برندهای محصولاتی که دارای اعتبار نیستند، قیمت پایینی دارند. برخی از تجهیزات سنجش، تولید داخل کشور هستند و در مقابل محصولاتی از خارج وارد کشور می‌شوند که هزینه‌های زیادی مانند هزینه‌های گمرک و مشکلات ناشی از آن متحمل می‌شوند. در نتیجه تولیدات داخلی و واردات تأثیر زیادی بر قیمت تجهیزات سنجش دارد.    

 


 راهنمای خرید تجهیزات سنجش

نخستین نکته در هنگام خرید تجهیزات سنجش، توجه و اطمینان‌یافتن از کیفیت محصول است. در صورت خرید تجهیزات سنجش، حمل‌ونقل و جابه‌جایی آن اهمیت زیادی دارد؛ زیرا این محصولات حساسیت ویژه‌ای دارند و در صورتی که ضربه بخورند و هرگونه آسیبی ببینند، عملکرد مناسب خود را از دست می‌دهند. دقت اندازه‌گیری تجهیزات سنجش با یکدیگر متفاوت است و برخی محصولات دارای عملکرد و دقت بهتری نسبت به تجهیزات دیگر هستند؛ بنابراین برای خرید تجهیزات سنجش توجه به این موارد بسیار حائز اهمیت است.
البته ممکن است هر کدام از تجهیزات سنجش درصد خطایی داشته باشند. لازم است در هنگام خرید تجهیزات سنجش، با کارایی‌های هر یک از محصولات آشنا شد و محصولی متناسب با حرفه مورد نیاز خود خریداری کرد. برای اگاهی از عملکرد تجهیزات باید از نظرات کارشناسان و متخصصان در این زمینه استفاده کرد. توجه به مارک تجارتی، گستره اندازه‌گیری و نام کارخانه سازنده از مواردی است که برای خرید تجهیزات سنجش باید مدنظر قراربگیرد. از دیگر مواردی که نیاز است هنگام خرید تجهیزات سنجش به آن توجه کرد، بررسی استحکام و مقاومت هر یک از این تجهیزات است. تجهیزات دیجیتالی به خاطر سهولت و دقت بالایی که دارند طرفداران زیادی دارد.   

https://www.tejarat-gram.com/price/equipment1

تعریف تجهیزات سنجش 

وسیله اندازه‌گیری به همراه تمام متعلقات همراه آن، دستگاه سنجش نام دارد که این دستگاه‌ها شامل اندازه‌گیری پرتابل و غیرپرتابل هستند. منظور از حدود اندازه‌گیری یا رنج در تجهیزات سنجش، ماکزیمم مقداری است که یک دستگاه سنجش مورد اندازه قرارمی‌دهد و در اغلب موارد بالاترین عددی است که بر روی یک دستگاه سنجش نوشته می‌شود. کمیت‌های مختلف الکتریکی به صورت مستقیم و غیرمستقیم قابل سنجش است. 
امروزه تجهیزات سنجش از تنوع بالایی برخوردار هستند و به طور کلی می‌توان آن‌ها را به دسته‌های دیجیتال و آنالوگ تقسیم‌بندی کرد. این دو دستگاه سنجش در مشخصه نشان‌دهنده با یکدیگر تفاوت دارند. در تجهیزات سنجش دیجیتال تغییرات نشان‌دهنده به صورت رقمی و ناپیوسته است، ولی در تجهیزات آنالوگ این تغییرات را به صورت پیوسته و پشت‌سرهم و با عقربه نشان‌می‌دهد. تجهیزات سنجش دیجیتال با اجزای الکترونیکی که ساخته شده‌اند از دقت بالایی برخوردار هستند و قابل مقایسه با تجهیزات آنالوگ نیستند.

 

 

خرید عمده کفش اسپرت زنانه؛ خرید عمده کفش مجلسی زنانه

 

خرید عمده کفش اسپرت زنانه؛ خرید عمده کفش مجلسی زنانه

در خرید عمده کفش مجلسی زنانه و خرید عمده کفش اسپرت زنانه باید وسواس بیشتری به‌ خرج داد و به دنبال کفش‌هایی با کیفیت بالا و قیمت مناسب بود که مورد پسند خانم‌ها باشد. اگر به دنبال خرید عمده کفش مجلسی زنانه و خرید عمده کفش اسپرت زنانه ارزان قیمت و باکیفیت هستید و نمی‌دانید از کجا و چگونه و چه معیارهایی را برای خرید در نظر بگیرید، با این مقاله همراه شوید تا آسان‌تر بتوانید خرید عمده کفش مجلسی زنانه و خرید عمده کفش اسپرت زنانه را به صورت اینترنتی انجام دهید.

خرید عمده کفش مجلسی زنانه، خرید عمده کفش اسپرت زنانه، خرید عمده کفش زنانه، خرید عمده کفش، علی ویترین

چند نکته‌ی مهم و کاربردی برای خرید عمده کفش اسپرت زنانه و خرید عمده کفش مجلسی زنانه ارزان

به طور کلی خرید عمده کفش مجلسی زنانه و خرید عمده کفش اسپرت زنانه ارزان قیمت به معنای داشتن محصولی کم کیفیت نیست، در برخی از موارد ممکن است برچسب ارزانی به معنای تخفیف ویژه برندی معروف باشد. در همین راستا چند موضوع مهم را به خاطر بسپارید:

  1. از کجا خرید عمده کفش مجلسی زنانه و خرید عمده کفش اسپرت زنانه ارزان قیمت را انجام دهیم؟

اگر بدانید که از کجا باید خرید عمده کفش مجلسی زنانه و خرید عمده کفش اسپرت زنانه را داشته باشید، بی‌تردید تصمیم برایتان آسان‌تر خواهد شد. معمولاً در بازارهای بزرگ و معروف کفش‌هایی باکیفیت مرغوب و ارزان‌قیمت یافت می‌شود. همچنین امروزه با پیشرفت دنیای دیجیتال و خرید آنلاین وقتی شخصی وارد سایتی که صرفا برای فروش کفش باشد، شود و طیف گسترده‌ای از کفش‌ها و برندهای معتبر ایرانی را با تخفیف‌های چشم‌گیر ببیند، مگر می‌شود که دست‌خالی برگردد و چیزی نخرد؟ هدف ما این نیست که حتماً از وب‌سایت‌های فروش کفش مجلسی زنانه و کفش اسپرت زنانه، خرید اینترنتی انجام دهید، بلکه هدف ما خرید عمده کفش مجلسی زنانه و خرید عمده کفش اسپرت زنانه ارزان قیمت و باکیفیت است، حال چه خرید حضوری باشد چه خرید اینترنتی انتخاب با شماست!

  1. برای خرید عمده کفش اسپرت زنانه و خرید عمده کفش مجلسی زنانه به تخفیف‌های فصلی توجه کنید!

بسیاری از کفش‌ فروشی‌ها در بازار و مجتمع‌های تجاری و حتی وب‌سایت‌های فروش کفش مجلسی زنانه و کفش اسپرت زنانه در زمان‌های خاصی تخفیف ویژه‌ای برای محصولاتشان قرار می‌دهند. برای خرید عمده کفش اسپرت زنانه و خرید عمده کفش مجلسی زنانه، حراج آخر فصل فروشگاه‌ها را از دست ندهید. شما باید این زمان‌ها را بشناسید. برای مثال در زمان‌های عید نوروز، شب یلدا، روز پدر و مادر و دیگر روزهای مهم سال تخفیف‌های چشمگیری به کفش‌های زنانه اختصاص می‌دهند و از آنجا که اکثر فروشگاه‌ها به دنبال رقابت هستند این زمان بهترین فرصت برای استفاده‌‌‌‌ مشتریان است. در این زمان‌ها بی‌تردید می‌توانید خرید عمده کفش اسپرت زنانه و خرید عمده کفش مجلسی زنانه ارزان قیمت و باکیفیتی را داشته باشید. برای آنکه از تخفیف‌های ویژه‌ بعضی از وب‌سایت‌ها مطلع شوید کافی است در بخش خبرنامه سایت ایمیلتان را وارد نمایید و از تخفیف‌های ویژه آن سایت باخبر گردید و یا اینکه اگر قصد خرید حضوری دارید باید به علامت sale که معمولاً با رنگ قرمز بر روی در و دیوار فروشگاه آویزان می‌گردد توجه نمایید.

خريد عمده كفش مجلسي مردانه

 

تیر های ساختمانی چند نوع دارند؟

 

تیر های ساختمانی چند نوع دارند؟

تیرآهن 14 | مقاومت تیرآهن 14 - مدیران آهن

تیر های ساختمانی چند نوع دارند؟

 

تیر یک عنصر ساختاری است که عمدتاً در برابر بارهای جانبی وارد شده به محور تیر مقاومت می کند. حالت انحراف آن در درجه اول با خم شدن است. بارهای وارد شده به تیر باعث ایجاد نیروهای واکنش در نقاط پشتیبانی تیر می شود. تأثیر کلی همه نیروهای وارد بر تیر ایجاد نیروهای برشی و خمشی در تیرها است که به نوبه خود باعث ایجاد تنش های داخلی ، کرنش ها و انحرافات تیر می شود. مشخصه تیرها بر اساس نحوه پشتیبانی ، مشخصات (شکل سطح مقطع) ، شرایط تعادل ، طول و مواد آنهاست.

تجارت گرام ، مرجع تخصصی برای قیمت تیرآهن

تیرها به طور سنتی توصیف عناصر سازه ای ساختمان یا مهندسی عمران هستند ، اما هر سازه ای مانند قاب اتومبیل خودرو ، اجزای هواپیما ، قاب ماشین و سایر سیستم های مکانیکی یا سازه ای دارای ساختارهای تیر است که برای حمل بارهای جانبی طراحی شده اند به شیوه ای مشابه تجزیه و تحلیل می شود.

 

بررسی اجمالی

از نظر تاریخی ، تیرها چوب مربع شکل بودند ، اما همچنین فلز ، سنگ یا ترکیبی از چوب و فلز مانند یک تیر چوبی هستند. تیرها در درجه اول نیروهای گرانشی عمودی را حمل می کنند. آنها همچنین برای حمل بارهای افقی (به عنوان مثال ، بارهای ناشی از زلزله یا باد یا کشش برای مقاومت در برابر رانش چوب به عنوان تیر کراوات یا (معمولاً) فشرده سازی به عنوان تیر یقه) استفاده می شوند. بارهای حمل شده توسط یک تیر به ستون ها ، دیوارها یا تیرچه ها منتقل می شود ، که سپس نیرو را به اعضای فشاری سازه ای مجاور و در نهایت به زمین منتقل می کند. در ساختار قاب سبک ، تیرچه ها ممکن است بر روی تیرها قرار بگیرند.

 

طبقه بندی بر اساس ساپورت ها

 

در مهندسی ، تیرها چند نوع هستند:

 

به سادگی پشتیبانی می شود - پرتویی که در انتهای آن چرخانده می شود و بدون چرخش آزاد است.

ثابت یا Encastre - یک تیر در هر دو طرف پشتیبانی می شود و از چرخش جلوگیری می کند.

آویزان شدن بیش از حد - یک تیر ساده که از یک طرف فراتر از حمایت خود گسترش می یابد.

برآمدگی مضاعف - یک تیر ساده که هر دو انتهای آن از دو طرف به فراتر از تکیه گاه آن کشیده شده است.

پیوسته - پرتویی که بیش از دو تکیه گاه گسترش می یابد.

Cantilever - یک پرتوی برجسته که فقط در یک سر ثابت است.

خرپا - تیر با افزودن کابل یا میله برای ایجاد خرپا تقویت می شود.

تیر بر روی تکیه گاه های فنری

تیر بر پایه الاستیک

 

لحظه دوم منطقه (گشتاور منطقه اینرسی)

مقاله اصلی: دومین لحظه مساحت

 

در معادله تیر I برای نشان دادن لحظه دوم مساحت استفاده می شود. معمولاً به عنوان لحظه اینرسی شناخته می شود و مجموع آن در مورد محور خنثی dA*r^2 است ، جایی که r فاصله از محور خنثی است و dA یک تکه کوچک از منطقه است. بنابراین ، این شامل نه تنها مساحت قسمت تیر در کل ، بلکه فاصله هر بیت از مساحت مربع است. هرچه I بیشتر باشد ، پرتو در خم شدن برای یک ماده معین سفت تر است

 

فشار

از نظر داخلی ، تیرهایی که تحت بارهایی قرار می گیرند که باعث پیچش یا بارگذاری محوری نمی شوند ، در نتیجه بارهای وارد شده به آنها فشارهای فشاری ، کششی و برشی را تجربه می کنند. به طور معمول ، تحت بارهای گرانشی ، طول اولیه تیر اندکی کاهش می یابد تا یک قوس شعاع کوچکتر در بالای تیر قرار گیرد و منجر به فشرده سازی می شود ، در حالی که همان طول تیر اصلی در پایین تیر کمی کشیده می شود تا یک محوطه را در بر گیرد. قوس شعاع بزرگتر ، و بنابراین تحت کشش است. حالتهای تغییر شکل که در آن قسمت بالای تیر در حالت فشرده سازی است ، تحت بار عمودی ، به عنوان حالتهای افتادگی شناخته می شوند و جایی که قسمت بالا در کشش است ، به عنوان مثال بر روی یک تکیه گاه ، به عنوان hogging شناخته می شود. همان طول اولیه وسط تیر ، عموماً در نیمه راه بین بالا و پایین ، با قوس شعاعی خم شدن یکسان است ، بنابراین نه تحت فشار و نه کششی قرار دارد و محور خنثی (خط نقطه ای در تیر) را مشخص می کند. شکل). در بالای تکیه گاه ها ، تیر در معرض تنش برشی قرار می گیرد. برخی از تیرهای بتنی مسلح وجود دارد که در آنها بتن کاملاً تحت فشار با نیروهای کششی گرفته شده توسط تاندون های فولادی قرار دارد. این تیرها به عنوان تیرهای بتنی پیش تنیده شناخته می شوند و برای ایجاد فشار بیشتر از کشش مورد انتظار در شرایط بارگذاری ساخته می شوند. تاندون های فولادی با استحکام بالا در حالی که تیر روی آنها انداخته می شود ، کشیده می شود. سپس ، هنگامی که بتن سخت شد ، تاندون ها به آرامی آزاد می شوند و تیر بلافاصله تحت بارهای محوری خارج از مرکز قرار می گیرد. این بارگذاری غیر عادی ، یک گشتاور داخلی ایجاد می کند و به نوبه خود ، ظرفیت باربری تیر را افزایش می دهد. آنها معمولاً در پل های بزرگراه استفاده می شوند.

میلگرد فولادی چیست؟

خرید عمده کفش اسپرت زنانه؛ خرید عمده کفش مجلسی زنانه

خرید عمده کفش اسپرت زنانه؛ خرید عمده کفش مجلسی زنانه

در خرید عمده کفش مجلسی زنانه و خرید عمده کفش اسپرت زنانه باید وسواس بیشتری به‌ خرج داد و به دنبال کفش‌هایی با کیفیت بالا و قیمت مناسب بود که مورد پسند خانم‌ها باشد. اگر به دنبال خرید عمده کفش مجلسی زنانه و خرید عمده کفش اسپرت زنانه ارزان قیمت و باکیفیت هستید و نمی‌دانید از کجا و چگونه و چه معیارهایی را برای خرید در نظر بگیرید، با این مقاله همراه شوید تا آسان‌تر بتوانید خرید عمده کفش مجلسی زنانه و خرید عمده کفش اسپرت زنانه را به صورت اینترنتی انجام دهید.

خرید عمده کفش مجلسی زنانه، خرید عمده کفش اسپرت زنانه، خرید عمده کفش زنانه، خرید عمده کفش، علی ویترین

چند نکته‌ی مهم و کاربردی برای خرید عمده کفش اسپرت زنانه و خرید عمده کفش مجلسی زنانه ارزان

به طور کلی خرید عمده کفش مجلسی زنانه و خرید عمده کفش اسپرت زنانه ارزان قیمت به معنای داشتن محصولی کم کیفیت نیست، در برخی از موارد ممکن است برچسب ارزانی به معنای تخفیف ویژه برندی معروف باشد. در همین راستا چند موضوع مهم را به خاطر بسپارید:

  1. از کجا خرید عمده کفش مجلسی زنانه و خرید عمده کفش اسپرت زنانه ارزان قیمت را انجام دهیم؟

اگر بدانید که از کجا باید خرید عمده کفش مجلسی زنانه و خرید عمده کفش اسپرت زنانه را داشته باشید، بی‌تردید تصمیم برایتان آسان‌تر خواهد شد. معمولاً در بازارهای بزرگ و معروف کفش‌هایی باکیفیت مرغوب و ارزان‌قیمت یافت می‌شود. همچنین امروزه با پیشرفت دنیای دیجیتال و خرید آنلاین وقتی شخصی وارد سایتی که صرفا برای فروش کفش باشد، شود و طیف گسترده‌ای از کفش‌ها و برندهای معتبر ایرانی را با تخفیف‌های چشم‌گیر ببیند، مگر می‌شود که دست‌خالی برگردد و چیزی نخرد؟ هدف ما این نیست که حتماً از وب‌سایت‌های فروش کفش مجلسی زنانه و کفش اسپرت زنانه، خرید اینترنتی انجام دهید، بلکه هدف ما خرید عمده کفش مجلسی زنانه و خرید عمده کفش اسپرت زنانه ارزان قیمت و باکیفیت است، حال چه خرید حضوری باشد چه خرید اینترنتی انتخاب با شماست!

  1. برای خرید عمده کفش اسپرت زنانه و خرید عمده کفش مجلسی زنانه به تخفیف‌های فصلی توجه کنید!

بسیاری از کفش‌ فروشی‌ها در بازار و مجتمع‌های تجاری و حتی وب‌سایت‌های فروش کفش مجلسی زنانه و کفش اسپرت زنانه در زمان‌های خاصی تخفیف ویژه‌ای برای محصولاتشان قرار می‌دهند. برای خرید عمده کفش اسپرت زنانه و خرید عمده کفش مجلسی زنانه، حراج آخر فصل فروشگاه‌ها را از دست ندهید. شما باید این زمان‌ها را بشناسید. برای مثال در زمان‌های عید نوروز، شب یلدا، روز پدر و مادر و دیگر روزهای مهم سال تخفیف‌های چشمگیری به کفش‌های زنانه اختصاص می‌دهند و از آنجا که اکثر فروشگاه‌ها به دنبال رقابت هستند این زمان بهترین فرصت برای استفاده‌‌‌‌ مشتریان است. در این زمان‌ها بی‌تردید می‌توانید خرید عمده کفش اسپرت زنانه و خرید عمده کفش مجلسی زنانه ارزان قیمت و باکیفیتی را داشته باشید. برای آنکه از تخفیف‌های ویژه‌ بعضی از وب‌سایت‌ها مطلع شوید کافی است در بخش خبرنامه سایت ایمیلتان را وارد نمایید و از تخفیف‌های ویژه آن سایت باخبر گردید و یا اینکه اگر قصد خرید حضوری دارید باید به علامت sale که معمولاً با رنگ قرمز بر روی در و دیوار فروشگاه آویزان می‌گردد توجه نمایید.

خريد عمده كفش مجلسي مردانه

 

خريد عمده كفش مجلسي مردانه

 


خريد عمده كفش مجلسي مردانه

آغاز هر فصل مي‌تواند زمان مناسبي براي مرتب كردن كمد كفش‌ها باشد. كفش‌هاي قديمي و رنگ و  رو رفته را جلا دهيد، آن‌ها را كه از مد افتاده‌اند يا مستهلك شده‌اند از كمد خارج كنيد و اطمينان يابيد كه هميشه، براي هر موقعيتي، يك كفش مجلسي مردانه مناسب در كمدتان داريد. ديگر وقت آن رسيده كه آقايان به فكر خريد كفش مردانه آن هم به صورت اينترنتي باشند. اگر هم تصور مي‌كنيد خانم‌ها در خريد عمده كفش مجلسي با انتخاب‌هاي متنوع‌تري نسبت به آقايان مواجه‌اند، سخت در اشتباهيد! زيرا بسياري از آقايان براي خريد كفش مردانه اينترنتي به تعداد زيادي از وب‌سايت‌ها مراجعه مي‌كنند و يك‌دفعه تعداد بسياري از مدل‌هاي كفش مجلسي مردانه را مشاهده مي‌نمايند كه دچار سردرگمي شديد مي‌شوند و اصلا نمي‌دانند كدام مدل را بايد انتخاب نمايند. ساليان سال است كه طراحان و توليدكنندگان كفش مردانه با انواع متريال مانند چرم، پارچه و جير كار كرده‌اند، شكل پاشنه، قالب و نوك كفش‌ها را تغيير داده‌اند و رنگ‌هاي گوناگون را كنار هم نشانده‌اند. 

براي خريد عمده كفش مجلسي مردانه و خريد عمده كفش اسپرت مردانه كليك كنيد.

 

چين و چروك صورت چيست؟

 

شايد فكر كنيد براي شادابي و جوان‌سازي پوست نياز است گران‌ترين ماسك‌ها را خريداري كرده و عجيب‌ترين عمل‌هاي جراحي را انجام دهيد، اما واقعيت چيز ديگري است! شما مي‌توانيد با گياهاني مانند آلوئه ورا به پوست خود شادابي و جواني ببخشيد. در ادامه اين مطلب با ما همراه باشيد تا در مورد تأثير آلوئه ورا براي چروك صورت نكاتي را شرح دهيم.

براي خريد كرم ضد چروك كليك كنيد.

چين و چروك صورت چيست؟

به خطوطي كه به علل مختلف روي پوست ايجاد مي‌شود، چين و چروك مي‌گويند. شايع‌ترين علت بروز چين و چروك‌ها افزايش سن است. با افزايش سن، پوست انسان نمي‌تواند مثل سابق كلاژن و الاستين توليد كند.

كاهش توليد كلاژن و الاستين موجب پايين آمدن مقاومت و استحكام پوست، نازك شدن، حساس شدن و خشك شدن آن مي‌شود. كم آبي، دهيدراته شدن، كاهش رطوبت بدن و همچنين وجود سموم در قسمت‌هاي مختلف اندام‌هاي داخلي، مانند كبد يكي ديگر از عوامل شايع بروز چين و چروك‌هاي پوستي، خصوصاً در ناحيه صورت است.

شما مي‌توانيد با گياهاني مانند آلوئه ورا به پوست خود شادابي و جواني ببخشيد.

يقيناً به وجود آمدن چين و چروك صورت يك مرحله طبيعي در زندگي هر انساني است و نمي‌توان از آن به طور كامل اجتناب كرد. دير يا زود با گذر از ميان‌سالي، انسان در قسمت‌هاي مختلف بدن خود، خصوصاً صورت، ساعد، گردن و دست‌ها چين و چروك‌ها را مشاهده خواهد كرد.

آلاينده‌هاي محيطي امروزي و سبك زندگي ماشيني اين روند را سرعت بخشيده و سن مشاهده چين و چروك‌هاي پوستي را بسيار كاهش داده است؛ اما جاي نگراني نيست! قطعاً راه‌هايي وجود دارد كه به وسيله آن‌ها بتوانيد اين روند را كندتر كنيد، از بروز چين و چروك‌هاي پوستي تا حد زيادي جلوگيري نماييد و اگر تا به الان ظاهر شده‌اند، از شدتشان بكاهيد.

استفاده از سبزيجات، ميوه‌ها، گياهان مختلف و مصرف خوراكي و موضعي عرق‌هاي گياهي و روغن‌هاي گوناگون، مي‌تواند شما را در اين امر كمك كند. مصرف آلوئه ورا جهت درمان مشكلات پوستي بسيار شايع است و مي‌توان ماسك‌هاي مختلفي را از اين ماده درست كرد. البته كه نحوه استفاده از اين ماسك‌ها اهميت بسيار زيادي دارد و اگر درست مصرف نشود، نتيجه آن‌طوري كه بايد مشاهده نمي‌شود.

استفاده از آلوئه ورا براي چروك صورت

آلوئه ورا كه با نام علمي آلوئه باربادنسيس شناخته شده، متعلق به كشور سودان بوده و قدمت بسيار زيادي دارد. اين گياه توسط تمدن‌هاي كهن و قديمي مانند مصري‌ها و تمدن‌هاي مديترانه‌اي استفاده مي‌شد.

ژل آلوئه ورا پركاربردترين نوع از عصاره‌هاي اين گياه سبزرنگ است كه مستقيماً از برگ‌هاي هم‌ارتفاع اين گياه استخراج مي‌شود. ژل آلوئه ورا به دليل تركيبات بيواكتيو خود مورد توجه قرار گرفته و كمك شاياني به درمان امراض پوستي و جوان‌سازي پوست صورت مي‌كند.

تركيبات بيواكتيو آلوئه ورا نشان مي‌دهد كه اين گياه سرشار از ويتامين‌ها، مواد معدني، آمينو اسيدها، آنزيم‌هاي مهم و لينين است. علاوه بر اين‌ها، برگ‌هاي آلوئه ورا به خودي خود حاوي مقاديري از انواع پلي‌فنول‌ها مانند باربالوئين هستند كه خواص آنتي اكسيداني بسيار مهمي دارند.

آلوئه ورا از راه‌هاي متعددي مي‌تواند براي چروك صورت مورد استفاده قرار بگيرد.

چگونه آلوئه ورا براي چروك صورت مؤثر واقع مي‌شود؟

آلوئه ورا از راه‌هاي متعددي مي‌تواند براي چروك صورت مورد استفاده قرار بگيرد. اين گياه يك عامل ضد پيري كاملاً طبيعي است كه ويتامين‌هاي مفيد براي پوست را تأمين مي‌كند و باعث حفظ استحكام و حالت كشساني آن مي‌شود.

همچنين آلوئه ورا قادر است در برابر آفتاب سوختگي از پوست محافظت كند و آن را در هر لحظه مرطوب نگه دارد. اين گياه يك آنتي اكسيدان بسيار عالي است و كمك مي‌كند پوست روند جوان‌سازي و شادابي ملموسي را تجربه كند. همچنين با تركيبات بسيار قوي و غني خود در پيشگيري از بروز چين و چروك‌هاي صورت و درمان آن‌ها مؤثر است. در ادامه بخشي از عملكردهاي اين گياه روي پوست صورت را به صورت جزئي‌تر برايتان شرح مي‌دهيم.

 

آلوئه ورا براي چروك صورت، به عنوان ماده ضد پيري

همان‌طور كه گفتيم، روند چروك شدن پوست با بالا رفتن سن ارتباط مستقيمي دارد. يكي از عوامل اصلي كه منجر به پيري پوست مي‌شود، قرار گرفتن آن به مدت طولاني در معرض اشعه UV است. اشعه UV باعث خشكي پوست مي‌شود كه نتيجه اين امر ايجاد چروك‌هاي عمقي است.

وجود كلاژن در پوست صورت موجب انعطاف‌پذيري و استحكام آن مي‌شود. اين در حالي است كه اشعه UV مي‌تواند كلاژن‌هاي پوست را به راحتي نابود كند و براي انسان يك پوست حساس، خشك و شكننده بجا بگذارد. به جز اشعه UV، عامل ديگري كه در پير شدن پوست اثرگذار است، گروهي از آنزيم‌ها هستند كه به آن‌ها متالوپروتئين‌هاي ماتريكسي گفته مي‌شود و از ميزان كلاژن پوست مي‌كاهند.

در سال ۲۰۰۹ ميلادي گروهي از محققان در رابطه با اثر آلوئه ورا بر پوست صورت آزمايشي انجام دادند. طي اين آزمايش مقرر شد كه اثر اين گياه بر درمان چين و چروك‌هاي صورت به مدت ۹۰ روز مورد بررسي قرار بگيرد.

در طي اين آزمايش ۳۰ خانم مقدار متفاوتي از ژل آلوئه ورا را دريافت كردند. بازه دريافت اين ژل توسط هر شخص در كمترين ميزان، ۱۲۰۰ ميلي‌گرم و در بيشترين ميزان، ۳۶۰۰ ميلي‌گرم در روز بود. در پايان اين آزمايش مشاهده شد كه با استفاده از آلوئه ورا ميزان چين و چروك‌ها كاهش پيدا كرده است. محققان اين تأثير را از توانايي آلوئه ورا در كاهش متالوپروتئين‌هاي ماتريكسي دانستند.

در سال ۲۰۱۵ ميلادي نيز آزمايش ديگري انجام شد كه هدفش مشاهده تأثير ژل آلوئه ورا بر فيبروبلاست‌هاي پوست انسان بود. مطالعات و مشاهدات اين آزمايش ۸ هفته به طول انجاميد.

در طي اين ۸ هفته به گروهي ۴۰ واحد استرول آلوئه ورا داده شد و گروه ديگري به عنوان گروه كنترل تحت نظر قرار گرفتند. پس از اتمام مشاهدات، نتايج اين آزمايش حاكي از آن بود كه توليد كلاژن در بانواني كه ژل آلوئه ورا دريافت كرده بودند، افزايش چشمگيري داشت. همچنين ميزان چين و چروك‌هاي اين گروه به طرز قابل مشاهده‌اي كاهش پيدا كرده بود.

تمام اين تحقيقات نشان مي‌دهد كه آلوئه ورا و ژل موجود در آن خاصيت ضد پيري دارد و باعث شادابي و جوان‌سازي پوست مي‌شود.

آلوئه ورا براي چروك صورت و تأمين ويتامين‌هاي مورد نياز

در آلوئه ورا مقادير بسيار زيادي ويتامين C و E ديده مي‌شود. اين ويتامين‌ها در محافظت از سلول‌هاي پوستي نقش بسيار مهمي دارند. ويتامين C علاوه بر اين‌كه در توليد كلاژن پوست بسيار اهميت دارد، يك آنتي اكسيدان قوي نيز محسوب مي‌شود. ويتامين E نيز يك آنتي اكسيدان كاملاً طبيعي است و قادر است از پوست انسان در برابر راديكال‌هاي آزاد محافظت كند.

در سال ۲۰۰۳ يك مطالعه انساني جهت شناسايي اثرات گياه آلوئه ورا بر ميزان ويتامين‌هاي موجود در پوست صورت انجام شد. به يك گروه از انسان‌ها ويتامين C و ويتامين E به شكل قرص و كپسول داده شد و گروه ديگر نيز به عنوان گروه كنترل تحت نظر گرفته شدند. نتايج نهايي اين تحقيقات بسيار جالب بود.

مشاهدات نشان داده بود كه مصرف ژل آلوئه ورا ميزان جذب ويتامين C و E را تا حد زيادي بالا مي‌برد. پس گياه آلوئه ورا براي چروك صورت با افزايش اثرگذاري ويتامين‌هاي مفيد پوست اثرگذار است.

مشاهدات نشان داده بود كه مصرف ژل آلوئه ورا ميزان جذب ويتامين C و E را تا حد زيادي بالا مي‌برد.

آلوئه ورا براي چروك صورت و ايجاد حالت كشساني

يكي ديگر از تأثيرات آلوئه ورا براي چروك صورت اين است كه اين گياه روي پوست صورت اثر مرطوب‌كنندگي دارد و حالت كشساني پوست را افزايش مي‌دهد. فيبروپلاست يك لايه بافت پوستي است كه به شكل‌گيري كلاژن و الاستين كه در حفظ حالت ارتجاعي و كشساني پوست مؤثر هستند، كمك مي‌كند.

ژل آلوئه ورا قادر است كه پوست ترك‌خورده و آسيب‌ديده را نرم و يكدست كند. اين گياه كه سرشار از زينك معدني است مي‌تواند در پوست به عنوان منقبض‌كننده عمل كند و تراكم سلول‌هاي پوستي را افزايش دهد. اين عملكرد باعث تنگ شدن منافذ پوست، افزايش رطوبت، استحكام، حالت كشساني و از بين رفتن چين و چروك‌هاي پوستي مي‌شود.

ماسك‌هاي خانگي خيار و آلوئه ورا

همان‌طور كه مي‌دانيد، از خيار به دليل خاصيت مرطوب‌كنندگي و خنك‌كنندگي در كرم‌هاي مرطوب‌كننده استفاده مي‌شود. اين ميوه تأثير بسيار زيادي بر شادابي و جوان‌سازي پوست دارد. در اين بخش طرز تهيه چند عدد ماسك خيار و آلوئه ورا براي چروك صورت را شرح مي‌دهيم.

روش اول: ساخت ماسك خيار و آلوئه ورا

براي ساخت اين ماسك آبرسان و جوان‌ساز پوست كافي است يك قاشق غذاخوري ژل آلوئه ورا را با يك قاشق چاي‌خوري پوره خيار، يك قاشق چاي‌خوري شير و نصف قاشق چاي‌خوري آب ليمو مخلوط كنيد تا به يك خمير يكدست برسيد. اين خمير را به مدت ۳۰ دقيقه روي صورت و گردن خود بگذاريد و اجازه دهيد كمي روي پوستتان استراحت كند.

سپس صورت خود را با آب ولرم بشوييد و با يك حوله تميز و نرم خشك كنيد. حتماً پس از انجام اين كار، كرم مرطوب‌كننده ملايم بزنيد تا پوستتان خشك نشود. مي‌توانيد هفته‌اي دو بار از اين ماسك بي‌نظير استفاده كنيد تا تأثير آلوئه ورا براي چروك صورت را مشاهده كنيد.

براي ساخت اين ماسك بايد ۲ قاشق چاي‌خوري ژل آلوئه ورا را با يك قاشق چاي‌خوري آب خيار تركيب كرده

روش دوم: ساخت ماسك آبرسان خيار و آلوئه ورا

ماسك ديگري كه مي‌توانيد از تركيب خيار و آلوئه ورا براي چروك صورت بسازيد، همانند ماسك قبلي طرز تهيه آساني دارد و بسيار اثرگذار است. براي ساخت اين ماسك بايد ۲ قاشق چاي‌خوري ژل آلوئه ورا را با يك قاشق چاي‌خوري آب خيار تركيب كرده و چند قطره گلاب به آن اضافه كنيد.

اين تركيب را روي صورت خود بگذاريد و اجازه دهيد ۱۵ دقيقه روي پوستتان بماند. سپس صورت خود را با آب ولرم بشوييد و با حوله نرم خشك نماييد.

بعد از اتمام كار از مرطوب‌كننده ملايم استفاده نماييد تا پوستتان دچار حساسيت نشود. مي‌توانيد هفته‌اي دو بار از اين ماسك استفاده كنيد. تركيبات اين ماسك باعث مي‌شود پوست‌هاي حساس و ملتهب، نرم و مرطوب شوند و چربي‌ها و آلودگي‌هاي موجود در منافذ صورت جاي خود را به تميزي، جواني و شادابي بدهند.

روش سوم: ساخت ماسك خيار و آلوئه ورا

يكي ديگر از ماسك‌هاي خيار و آلوئه ورا براي چروك صورت و جوان‌سازي و شادابي پوست، ماسكي است كه در اين بخش به شما آموزش مي‌دهيم. طرز تهيه اين ماسك بسيار آسان است و خاصيت خنك‌كنندگي و پاك‌كنندگي فوق‌العاده‌اي دارد و نرمي و لطافت بي‌نظيري به پوست مي‌بخشد.

اين ماسك علاوه بر كاهش چين و چروك‌هاي پوست صورت، در رفع جوش‌هاي زير پوستي، كاهش اثرات آفتاب‌سوختگي و بهبود التهابات پوستي نيز مؤثر است.

براي تهيه اين ماسك نياز است خيار را پوست بكنيد و آن را تبديل به قطعات خيلي ريز كنيد. خيارها را همراه با مقداري از ژل آلوئه ورا مخلوط كنيد تا يك خميرم نرم و يكدست به دست آوريد. اين تركيب را روي پوست صورت خود به طور كامل پخش كنيد و اجازه دهيد نيم ساعت روي صورتتان استراحت كند.

سپس صورت خود را با آب خنك بشوييد و خشك كنيد. استفاده از مرطوب‌كننده متناسب با پوستتان فراموش نشود. تأثيرات اين ماسك معجزه‌آسا در بهبود چين و چروك‌هاي صورت و جوان‌سازي پوست به سرعت قابل مشاهده است.

آلوئه ورا براي درمان چروك‌هاي دور چشم

چروك‌هاي ريز دور چشم، يكي از مزاحم‌ترين انواع چروك‌هاي صورت است كه وجودشان براي بسياري از انسان‌ها ناخوشايند است. درمان و بهبود وضعيت اين چروك‌ها به راحتي با مقداري ژل آلوئه ورا قابل انجام است. براي اين كار كافي است گياه آلوئه ورا را تهيه كرده و كمي از ژل آن را برداريد.

صورت خود را با يك شوينده مناسب و ملايم بشوييد و سپس مقداري از ژل آلوئه ورا را زير چشمان خود بماليد و به آرامي ماساژ دهيد. مراقب باشيد كه ژل وارد چشمانتان نشود. پس از چند دقيقه صورت خود را با آب ولرم بشوييد.

همان‌طور كه گفتيم، ژل آلوئه ورا حاوي مقادير مناسبي از ويتامين C و ويتامين E است كه باعث تغذيه پوست مي‌شود و در صورت استفاده منظم و مداوم، چين و چروك‌هاي پوست را كاملاً درمان مي‌كند. علاوه بر اين، آلوئه ورا خواص ضدالتهابي دارد و مي‌تواند پف زير چشم را از بين ببرد.

 

همچنين آلوئه ورا قادر است با خاصيت آبرساني خود و وجود مقادير بالاي ويتامين، نياسيناميد، كولين و ۱۸ نوع آمينو اسيد در تركيباتش، براي پوست صورت، خصوصاً نواحي زير چشم، نرمي و لطافت را به ارمغان بياورد و از خشكي و شكنندگي آن بكاهد.

چروك‌هاي ريز دور چشم، يكي از مزاحم‌ترين انواع چروك‌هاي صورت است كه وجودشان براي بسياري از انسان‌ها ناخوشايند است

در اين مطلب با تأثير آلوئه ورا براي چروك صورت آشنا شديد. همان‌طور كه گفتيم چين و چروك صورت ممكن است براي هر كسي پيش بيايد. اين نحوه برخورد با آن است كه باعث مي‌شود آن‌ها ماندگار بمانند يا درمان شوند.

يقيناً درمان اين چين و چروك‌ها نيازمند پرداخت هزينه‌هاي بالا نيست و با گياهان طبيعي مانند آلوئه ورا مي‌توان به يك پوست صاف، شفاف، جوان و شاداب دست پيدا كرد. اميدواريم از ماسك‌هاي خانگي آلوئه ورايي كه به شما پيشنهاد داديم، كمال استفاده را ببريد.

 

فوايد آلوئه ورا براي پوست چيست؟

آلوئه ورا به دليل آنتي اكسيدان ها و ويتامين هايي كه دراد مي تواند به راحتي از پوست محافظت كند. اين مواد مغذي مي توانند پوست شما را قوي نگه داشته و در برابر اشعه ماوراء بنفش محافظت كند.

آلوئه ورا چه خاصيتي دارد؟

تركيبات بيواكتيو آلوئه ورا نشان مي‌دهد كه اين گياه سرشار از ويتامين‌ها، مواد معدني، آمينو اسيدها، آنزيم‌هاي مهم و لينين است. علاوه بر اين‌ها، برگ‌هاي آلوئه ورا به خودي خود حاوي مقاديري از انواع پلي‌فنول‌ها مانند باربالوئين هستند كه خواص آنتي اكسيداني بسيار مهمي دارند.

چگونه آلوئه ورا براي چروك صورت مؤثر واقع مي‌شود؟

آلوئه ورا از راه‌هاي متعددي مي‌تواند براي چروك صورت مورد استفاده قرار بگيرد. اين گياه يك عامل ضد پيري كاملاً طبيعي است كه ويتامين‌هاي مفيد براي پوست را تأمين مي‌كند و باعث حفظ استحكام و حالت كشساني آن مي‌شود.

چگونه از الوئه ورا براي زير چشم ها استفاده كنيم؟

صورت خود را با يك شوينده مناسب و ملايم بشوييد و سپس مقداري از ژل آلوئه ورا را زير چشمان خود بماليد و به آرامي ماساژ دهيد. مراقب باشيد كه ژل وارد چشمانتان نشود. پس از چند دقيقه صورت خود را با آب ولرم بشوييد.

چرا مردم به دنبال مراقبت از پوست هستند؟

 

 

 

نکات مهم برای خرید عمده کفش ورزشی و کفش پیاده روی:

 

نکات مهم برای خرید عمده کفش ورزشی و کفش پیاده روی:

متاسفانه ما انسان‌ها با پیشرفت تکنولوژی و خدمات روزافزون آن‌ها هر روز کم تحرک‌تر می‌شویم زیرا عملا با یک موبایل هوشمند و تنها با ورود به یک برنامه خاص، تمام کارهای معمول که نیاز به تحرک ما را داشت را، می‌توانیم انجام دهیم؛ حتی نان گرفتن!!! پس اگر ما به فکر تناسب اندام و سلامت بدن خود نباشیم، در زمان کوتاهی به نقطه‌ای غیر قابل جبران خواهیم رسید.

روزانه ۲۰ تا ۶۰ دقیقه ورزش می‌تواند به تناسب اندام و سلامت روحی و جسمی شما کمک بسزایی کند. ورزش‌های زیادی وجود دارد که می‌توان برای تناسب اندام انتخاب کرد ولی بعضی از این ورزش‌ها برای بدن سنگین هستند یا برای انجام آن ورزش خاص باید هزینه‌های ماهیانه‌ زیادی پرداخت کرد، اما برای پیاده روی یا دویدن که ورزش مادر محسوب می‌شوند، نه پول ماهیانه‌ای باید پرداخت شود و نه وزنه‌های سنگینی وجود دارد، شما تنها به یک جفت کفش ورزشی مناسب و کمی عزم راسخ نیاز دارید.

https://www.alivitrine.ir/fa/list-product/49

 

 

کفش ورزشی، کفش، کفش پیاده روی، کفش اسپرت، علی ویترین، خرید عمده کفش ورزشی و پیاده روی، خرید عمده کفش ورزشی، خرید عمده کفش پیاده روی

با توجه به اینکه کفش‌ها باهم متفاوت هستند، شما نمی‌توانید با هر کفشی ورزش کنید. برای هر ورزشی کفش مخصوص آن ورزش وجود دارد، شما نمی‌توانید با کفش فوتبال چمنی در سالن فوتبال بازی کنید و باید کفش فوتسال داشته باشید یا با کفش بسکتبال، تنیس بازی کنید. هر ورزش توسط کارشناسان بررسی شده و مطابق با نیازهای آن ورزش، کفشی مناسب آن طراحی می شود، به نحوی که حتی کفش پیاده روی با کفش دویدن نیز با هم متفاوت است.

در خرید کفش  برای ورزش چیزی که بیش از همه باید به آن توجه کرد این است که کفش پای شما را بطور کامل پوشش دهد و باعث پیچ‌خوردگی پای شما نشود. زیره کفش فاکتور مهم بعدی است که باید به آن دقت کرد، بخصوص در ورزش‌هایی همچون پیاده روی و دویدن که میزان استحکاک زیاد است باید دارای زیره‌ای مقاوم و با کیفیت باشد تا به پاشنه و پنجه پا فشار نیاید و از شوک‌های وارده به پا جلوگیری کند. بعضی از تولیدکنندگان کفش‌‌های ورزشی بدون بند تولید می‌کنند که در دسته‌بندی کفش‌های روزمره و اسپرت جای می‌گیرند. پس توجه داشته باشید برای اینکه پای شما در کفش جا به جا و باعث آسیب دیدگی پا نشود، بهتر است از کفش‌های ورزشی بنددار استفاده کنید.

کفش ورزشی، کفش، کفش پیاده روی، کفش اسپرت، علی ویترین، خرید عمده کفش ورزشی و پیاده روی، خرید عمده کفش ورزشی، خرید عمده کفش پیاده روی

در ایران چند سالی است که تولیدی‌های زیادی شروع به تولید کفش‌های ورزشی کردند که از نظر کیفی قابل مقایسه با برندهای مطرح جهان است. ما در فروشگاه اینترنتی علی ویترین مفتخر به همکاری با برترین آنان هستیم تا لذت یک خرید مطمئن و آسان را به شما مشتریان عزیز هدیه کنیم. برای خرید عمده کفش ورزشی و کفش پیاده روی به صورت مستقیم از تولیدی کفش، می‌توانید وارد سایت یا اپلیکیشن علی ویترین شوید و با مقایسه محصولات و قیمت‌های فروشندگان عمده کفش، خریدی آسان و مطمئن را تجربه کنید.

http://saha32.bestblog.ir/post/25

 

 

تیر های ساختمانی چند نوع دارند؟

 

 

تیرآهن 14 | مقاومت تیرآهن 14 - مدیران آهن

تیر های ساختمانی چند نوع دارند؟

 

تیر یک عنصر ساختاری است که عمدتاً در برابر بارهای جانبی وارد شده به محور تیر مقاومت می کند. حالت انحراف آن در درجه اول با خم شدن است. بارهای وارد شده به تیر باعث ایجاد نیروهای واکنش در نقاط پشتیبانی تیر می شود. تأثیر کلی همه نیروهای وارد بر تیر ایجاد نیروهای برشی و خمشی در تیرها است که به نوبه خود باعث ایجاد تنش های داخلی ، کرنش ها و انحرافات تیر می شود. مشخصه تیرها بر اساس نحوه پشتیبانی ، مشخصات (شکل سطح مقطع) ، شرایط تعادل ، طول و مواد آنهاست.

https://www.tejarat-gram.com/price/Girder

تیرها به طور سنتی توصیف عناصر سازه ای ساختمان یا مهندسی عمران هستند ، اما هر سازه ای مانند قاب اتومبیل خودرو ، اجزای هواپیما ، قاب ماشین و سایر سیستم های مکانیکی یا سازه ای دارای ساختارهای تیر است که برای حمل بارهای جانبی طراحی شده اند به شیوه ای مشابه تجزیه و تحلیل می شود.

 

بررسی اجمالی

از نظر تاریخی ، تیرها چوب مربع شکل بودند ، اما همچنین فلز ، سنگ یا ترکیبی از چوب و فلز مانند یک تیر چوبی هستند. تیرها در درجه اول نیروهای گرانشی عمودی را حمل می کنند. آنها همچنین برای حمل بارهای افقی (به عنوان مثال ، بارهای ناشی از زلزله یا باد یا کشش برای مقاومت در برابر رانش چوب به عنوان تیر کراوات یا (معمولاً) فشرده سازی به عنوان تیر یقه) استفاده می شوند. بارهای حمل شده توسط یک تیر به ستون ها ، دیوارها یا تیرچه ها منتقل می شود ، که سپس نیرو را به اعضای فشاری سازه ای مجاور و در نهایت به زمین منتقل می کند. در ساختار قاب سبک ، تیرچه ها ممکن است بر روی تیرها قرار بگیرند.

 

طبقه بندی بر اساس ساپورت ها

 

در مهندسی ، تیرها چند نوع هستند:

 

به سادگی پشتیبانی می شود - پرتویی که در انتهای آن چرخانده می شود و بدون چرخش آزاد است.

ثابت یا Encastre - یک تیر در هر دو طرف پشتیبانی می شود و از چرخش جلوگیری می کند.

آویزان شدن بیش از حد - یک تیر ساده که از یک طرف فراتر از حمایت خود گسترش می یابد.

برآمدگی مضاعف - یک تیر ساده که هر دو انتهای آن از دو طرف به فراتر از تکیه گاه آن کشیده شده است.

پیوسته - پرتویی که بیش از دو تکیه گاه گسترش می یابد.

Cantilever - یک پرتوی برجسته که فقط در یک سر ثابت است.

خرپا - تیر با افزودن کابل یا میله برای ایجاد خرپا تقویت می شود.

تیر بر روی تکیه گاه های فنری

تیر بر پایه الاستیک

 

لحظه دوم منطقه (گشتاور منطقه اینرسی)

مقاله اصلی: دومین لحظه مساحت

 

در معادله تیر I برای نشان دادن لحظه دوم مساحت استفاده می شود. معمولاً به عنوان لحظه اینرسی شناخته می شود و مجموع آن در مورد محور خنثی dA*r^2 است ، جایی که r فاصله از محور خنثی است و dA یک تکه کوچک از منطقه است. بنابراین ، این شامل نه تنها مساحت قسمت تیر در کل ، بلکه فاصله هر بیت از مساحت مربع است. هرچه I بیشتر باشد ، پرتو در خم شدن برای یک ماده معین سفت تر است

 

فشار

از نظر داخلی ، تیرهایی که تحت بارهایی قرار می گیرند که باعث پیچش یا بارگذاری محوری نمی شوند ، در نتیجه بارهای وارد شده به آنها فشارهای فشاری ، کششی و برشی را تجربه می کنند. به طور معمول ، تحت بارهای گرانشی ، طول اولیه تیر اندکی کاهش می یابد تا یک قوس شعاع کوچکتر در بالای تیر قرار گیرد و منجر به فشرده سازی می شود ، در حالی که همان طول تیر اصلی در پایین تیر کمی کشیده می شود تا یک محوطه را در بر گیرد. قوس شعاع بزرگتر ، و بنابراین تحت کشش است. حالتهای تغییر شکل که در آن قسمت بالای تیر در حالت فشرده سازی است ، تحت بار عمودی ، به عنوان حالتهای افتادگی شناخته می شوند و جایی که قسمت بالا در کشش است ، به عنوان مثال بر روی یک تکیه گاه ، به عنوان hogging شناخته می شود. همان طول اولیه وسط تیر ، عموماً در نیمه راه بین بالا و پایین ، با قوس شعاعی خم شدن یکسان است ، بنابراین نه تحت فشار و نه کششی قرار دارد و محور خنثی (خط نقطه ای در تیر) را مشخص می کند. شکل). در بالای تکیه گاه ها ، تیر در معرض تنش برشی قرار می گیرد. برخی از تیرهای بتنی مسلح وجود دارد که در آنها بتن کاملاً تحت فشار با نیروهای کششی گرفته شده توسط تاندون های فولادی قرار دارد. این تیرها به عنوان تیرهای بتنی پیش تنیده شناخته می شوند و برای ایجاد فشار بیشتر از کشش مورد انتظار در شرایط بارگذاری ساخته می شوند. تاندون های فولادی با استحکام بالا در حالی که تیر روی آنها انداخته می شود ، کشیده می شود. سپس ، هنگامی که بتن سخت شد ، تاندون ها به آرامی آزاد می شوند و تیر بلافاصله تحت بارهای محوری خارج از مرکز قرار می گیرد. این بارگذاری غیر عادی ، یک گشتاور داخلی ایجاد می کند و به نوبه خود ، ظرفیت باربری تیر را افزایش می دهد. آنها معمولاً در پل های بزرگراه استفاده می شوند.

https://www.eghtesadnews.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D9%88%D8%A8-%DA%AF%D8%B1%D8%AF%DB%8C-65/454081-%D9%85%D9%82%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D9%87-%D8%A7%D8%B3%DA%A9%D9%84%D8%AA-%D8%A8%D8%AA%D9%86%DB%8C-%D9%81%D9%84%D8%B2%DB%8C

 

 

 

 

 

 

ميسلار واتر

 

بسياري از افراد هنوز و با وجود انواع مختلف محصولات پاك‌كننده پوست، تمايل به شيوه شستشوي سنتي و استفاده از صابون‌هاي كف‌كننده و آب دارند

ژل شستشوي صورت چيست؟

بسياري از افراد هنوز و با وجود انواع مختلف محصولات پاك‌كننده پوست، تمايل به شيوه شستشوي سنتي و استفاده از صابون‌هاي كف‌كننده و آب دارند. اين درحالي‌ است كه اين نوع از محصول در طولاني‌مدت به پوست آسيب زده و باعث خشكي و كم‌آبي آن مي‌شود.

يكي از محصولاتي كه امروزه براي شستشوي پوست بسيار طرفدار پيدا كرده است، ژل شستشوي صورت يا ميسلار واتر است. پاك‌كننده ژل، درست مانند نامش، يك پاك‌كننده صورت با بافتي ژل‌مانند است.

اگر جزو افرادي هستيد كه به شوينده‌هاي كف‌دار و صابوني عادت داريد، ممكن‌ است كمي طول بكشد تا به احساس لغزنده ظاهري پاك‌كننده‌هاي ژلي عادت كنيد. حتي ممكن‌ است ترديد داشته باشيد كه آيا پوست شما به‌درستي تميز شده است يا خير. زيرا پاك‌كننده‌هاي ژل، شفاف هستند و به‌طور معمول حباب‌هاي صابون كمي، توليد مي‌كنند. اما بايد بدانيد كه فقط به اين دليل كه شما ويژگي‌هاي قابل مشاهده حباب‌هاي صابون يا كف را روي صورت خود نداريد و پس از استفاده از فوايد ژل شستشوي صورت، احساس خشكي و صافي برروي پوست خود نمي‌كنيد، به‌اين معنا نيست كه پاك‌كننده‌هاي ژلي نسبت به شوينده‌هاي كف‌دار مؤثر نيستند.

اگر به پاكسازي عميق نياز داريد، پاك‌كننده ژل شستشو يكي از بهترين گزينه‌ها محسوب مي‌شود. اين محصول با بازكردن منافذ پوست با فرمول ملايمي كه به كاهش تحريك پوست كمك مي‌كند ، با پاكسازي كامل منافذ تمام آلودگي‌ها و چربي اضافي را همزمان از سطح پوست پاك مي‌كند.

همچنين ژل صورت يك داروي تركيبي است كه براي درمان آكنه نيز بسيار مفيد است. شوينده ژل صورت توليد بيش‌ازحد چربي توسط پوست را به حداقل مي‌رساند و التهاب را كاهش مي‌دهد. همچنين از رشد ميكروارگانيسم‌هايي كه باعث آكنه مي‌شوند جلوگيري مي‌كند.

اين‌كار همچنين به جلوگيري از جوش، دانه‌هاي سرسياه و سرسفيد روي پوست كمك مي‌كند. بهتر است براي استفاده از اين محصول با فوايد ژل شستشوي صورت آشنا شويد.

 

مزايا و فوايد ژل شستشوي صورت

پاك‌كننده‌هاي پوست صورت، در اشكال مختلف ژل، كرم، فوم يا روغن با مجموعه‌اي از فوايد و ويژگي‌هاي خاص خود توليد مي‌شوند. اين درحالي‌ست كه يك پاك‌كننده مبتني‌بر ژل براي اكثر انواع پوست از جمله پوست چرب، پوست حساس، پوست مستعد آكنه و پوست مختلط مناسب است.

فوايد ژل شستشوي صورت شامل ازبين‌بردن چربي‌ها و كثيفي‌هاي اضافي روي سطح پوست، بازكردن منافذ پوست كه مانع از بروز باكتري‌ها و آكنه برروي سطح پوست صورت شما مي‌شود. بايد بدانيد كه اين محصول امكان پاكسازي عميق‌تري را نسبت به ساير گزينه‌ها فراهم مي‌كند.

برخي از مهم‌ترين مزاياي ژل شستشوي صورت عبارتند از:

  • داراي تركيبي عالي براي ازبين‌بردن چربي‌هاي اضافي و بازگرداندن نشاط و شادابي به پوست است.
  • اين محصول براي محافظت و نرم‌كردن پوست فرموله شده است.
  • به كاهش جوش‌ها و ازبين‌بردن سلول‌هاي مرده پوست كمك مي‌كند.
  • سرشار از AHA بوده كه سطح پوست را لايه‌برداري كرده و به حجيم و سفت‌شدن پوست براي شادابي بيشتر كمك مي‌كند.
  • ‌به حفظ تعادل آب و چربي موجود برروي سطح پوست كمك مي‌كند.
  • به شما پوستي تميز و هيدراته و درعين‌حال خوشبو هديه مي‌دهد.

از مهم‌ترين فوايد ژل شستشوي صورت، مبارزه با آكنه و جوش براي آن دسته از افرادي‌ است كه پوست بسيار چرب و مستعد جوش دارند. اين به دليل نوع عملكرد اين محصول است.

زيرا به‌طور مستقيم باكتري‌هاي باقي‌مانده روي پوست و منافذ را درمان كرده و به اين صورت از ايجاد آكنه روي پوست شما جلوگيري مي‌كند. از ديگر مزاياي ژل شستشوي صورت خاصيت تسكين‌دهنده‌گي و مرطوب‌كننده‌گي آن است. اين نوع از شوينده‌ها حاوي كپسول‌هاي مرطوب‌كننده بوده كه به آبرساني پوست پرداخته و در عين‌حال مانع از قرمزي و تحريك پوست مي‌شوند.

از مهم‌ترين فوايد ژل شستشوي صورت، مبارزه با آكنه و جوش براي آن دسته از افرادي‌ است كه پوست بسيار چرب و مستعد جوش دارند.

 

 

ويژگي‌هاي بهترين ژل شستشوي صورت

براي استفاده از ژل شستشوي صورت به‌عنوان پاك‌كننده روزانه، بهتر است ويژگي‌هاي آن را به‌خوبي بشناسيد تا بهترين استفاده را از ويژگي‌ها و فوايد ژل شستشوي صورت داشته باشيد.

اگر پوست چرب شما مستعد آكنه و يا جوش است، توصيه مي‌شود از پاك‌كننده‌هاي ژلي به‌جاي ديگر انواع پاك‌كننده‌ها استفاده كنيد. زيرا اين محصولات داراي وزن سبكي بوده و درعين‌حال به عمق منافذ نفوذ مي‌كنند.

ويژگي‌هاي ژل شستشوي صورت عبارتند از:

  • مفيد براي بازكردن منافذ پوست
  • پاك‌كردن عميق چربي اضافي و باكتري‌هاي موجود در سطح پوست
  • داراي خاصيت ضدعفوني‌كنندگي، ضدجوش و ضدآكنه

بهتراست بدانيد كه بهترين نوع ژل شستشوي صورت آن است كه داراي عملكردي چندجانبه بوده و علاوه‌بر شستشوي باكيفيت و عميق پوست، آبرساني، رطوب‎رساني و لايه‌برداري ملايم را نيز براي پوست صورت شما انجام دهد. پس بهتراست به‌هنگام خريد، به دنبال يك شوينده صورت چندكاره و موثر باشيد.

پس از صرف زمان كافي براي تميزكردن ناحيه T و اطراف بيني، صورت خود را با آب بشوييد

طريقه استفاده از ژل شستشوي صورت

بعد از آشنايي با مزيت‌ها و ويژگي‌هاي يك ژل شستشوي صورت و انتخاب مناسب‌ترين آن با توجه به نوع پوست خود، نوبت آن است كه با نحوه استفاده صحيح از آن آشنا شويد. زيرا نوع استفاده شما از اين محصول و رعايت برخي نكات، اثربخشي آن را مضاعف مي‌كند و به شما امكان مي‌دهد تا از فوايد ژل شستشوي صورت، به‌شكل حداكثري بهره ببريد.

ابتدا صورت خود را با آب‌گرم بشوييد. استفاده از آب با دماي ولرم مناسب براي كمك به بازكردن منافذ پوست بسيار مهم است. توجه داشته باشيد كه دماي آب به‌گونه‌اي زياد نباشد كه به پوست شما آسيب برساند. مقدار كمي از ژل را روي نوك انگشتان خود قرار داده و به‌آرامي صورت خود را با حركات دايره‌اي ماساژ دهيد. توصيه مي‌شود كه اين‌كار را از مركز صورت خود شروع كنيد و به طرفين و به سمت بالا ادامه دهيد.

پس از صرف زمان كافي براي تميزكردن ناحيه T و اطراف بيني، صورت خود را با آب بشوييد. اگرچه فوايد ژل شستشوي صورت به‌خودي‌خود بسيار زياد است، اما با استفاده مناسب از آن و همچنين استفاده از ديگر محصولات مراقبت از پوست در كنار آن، بهترين عملكرد را مشاهده خواهيد كرد.

به عنوان مثال، مي‌توانيد پس از استفاده از پاك‌كننده‌هاي ژل، آب ميسلار را به برنامه پاكسازي خود اضافه كنيد. آب ميسلار نيازي به شستشو ندارد.

بنابراين به‌جاي شستشوي صورت خود با آب پس از پاكسازي ژل، مي‌توانيد براي اطمينان از پاكسازي خوب، آن را با آب ميسلار به پايان برسانيد. اگر هيچ ميسلار واتري نداريد، مي‌توانيد از يك تونر بدون روغن يا تونر با بافت بسيار سبك و آبكي به‌عنوان جايگزين استفاده كنيد.

 
برندها و مارك‌هاي مختلفي براي انواع فيس واش‌هاي ژله‌اي وجود دارد كه بسياري از آن‌ها محصول ايراني بوده و كيفيت بالايي نيز دارند

معرفي بهترين برندهاي فيس واش

برندها و مارك‌هاي مختلفي براي انواع فيس واش‌هاي ژله‌اي وجود دارد كه بسياري از آن‌ها محصول ايراني بوده و كيفيت بالايي نيز دارند. بهتر است در انتخاب ژل شستشوي مناسب با برخي برندهاي معروف آشنا باشيد و همچنين نوع پوست خود را نيز بشناسيد و متناسب با آن بهترين گزينه را براي پوست خود انتخاب كنيد.

توجه به اين نكته بسيار مهم است كه هر محصول گران‌قيمتي، لزوما بهترين نيست. بلكه با شناخت انواع مختلف محصولات مراقبت از پوست موجود در بازار، مي‌توانيد درعين پرداخت هزينه‌اي معقول، از محصولي باكيفيت نيز استفاده كنيد. در اين قسمت به چند نمونه از محصولاتي كه در زمينه توجه به فوايد ژل شستشوي صورت موفق عمل كرده‌اند، اشاره مي‌كنيم.

  1. ژل شستشوي صورت برند ايوروشه: اين محصول، يكي از بهترين گزينه‌ها براي اطمينان از پاك‌كردن صحيح و عميق منافذ باز پوست است. سابقه موفق انواع مختلف محصولات مراقبتي و شوينده پوست اين برند، عامل مهمي در محبوبيت آن نيز بوده است. ژل شستشوي صورت ايوروشه، يك پاك‌كننده پوست عمقي محسوب مي‌شود كه آرايش، آلودگي و چربي اضافي پوست را به خوبي ازبين برده و درعين حال مانع از خشكي پوست بر اثر شستشو مي‌شود. پايه محصولات اين برند گياهي بوده و اين امر، عاملي براي قيمت بالاي آن نيز شده است.
  2. ژل شستشوي صورت برند سينره: استفاده از شوينده‌هاي مخصوص پوست صورت، يك روتين روزانه براي هر فرد محسوب مي‌شود. زيرا افراد مختلف با توجه به نوع فعاليت خود، در معرض انواع آلودگي‌هاي محيطي، تعرق و همچنين چربي اضافي و طبيعي پوست بوده كه نياز فرد را به يك پاك‌كننده متناسب با نوع پوست او بالا مي‌برد. از فوايد ژل شستشوي صورت سينره، علاوه‌بر پاك‌كنندگي عميق، ايجاد لايه محافظتي برروي پوست، خاصيت ترميم‌كنندگي بالا، كيفيت بالا و قيمت مناسب را مي‌توان نام برد.
  3. ژل شستشوي صورت برند كامان: كامان، يك برند ايراني باكيفيت در زمينه توليد محصولات بهداشتي و مراقبتي پوست است كه در سال‌هاي اخير بسيار موفق عمل كرده و طرفداران زيادي نيز دارد. ژل شستشوي صورت اين مارك، براي انواع پوست خشك، چرب و مختلط مناسب است. همچنين حجم زياد محصول فيس واش كامان، در مقابل قيمت عرضه شده آن در بازار، خريد اين محصول را بسيار باصرفه مي‌كند. ميزان پاك‌كنندگي آن نيز در بين مصرف‌كنندگان آن رضايت بالايي را ايجاد كرده است.
  4. ژل شستشوي صورت برند هربكس: اين شوينده قوي پوست، گزينه بسيار مناسبي براي انواع پوست‌هاي حساس و تحريك‌پذير است. افراد با پوست حساس به‌هنگام انتخاب و خريد پاك‌كننده مناسب خود، بايد به تركيبات و بويژه نوع و ميزان آنزيم‌هاي موجود در آن بسيار توجه داشته باشند. زيرا پوست اين افراد به‌دليل حساسيت بالا، واكنش شديدتري را به انواع آنزيم‌ها دارند. اين درحالي‌ست كه درصورت انتخاب و استفاده از محصول نامناسب، پوست دچار عوارض مختلفي مانند التهاب، جوش و يا آكنه خواهد شد. از فوايد ژل شستشوي صورت هربكس، مي‌توان به خاصيت ضدجوش و ضدآكنه آن اشاره كرد. همچنين اين محصول در زمينه ترميم پوست نيز موفق عمل مي‌كند. فيس واش هربكس را مي‌توان با قيمت مناسب در انواع فروشگاه‌ها تهيه كرد.
  5. ژل شستشوي صورت برند گارنير: اين پاك‌كننده، يك محصول سه‌كاره براي پوست‌هاي چرب است. يكي از مهم‌ترين مزيت‌ها و فوايد ژل شستشوي صورت گارنير كه آن را به محصولي خاص تبديل كرده، خاصيت لايه‌برداري آن است. در تركيبات اين محصول، اكاليپتوس و زينك وجود دارد. گياه اكاليپتوس قادراست منافذ باز را بهبود بخشيده و حس خنكي را به آن اضافه كند. اين عامل مانع از ايجاد جوش و يا آكنه برروي پوست چرب مي‌شود. سه‌كاره بودن اين محصول به اين معني‌ست كه علاوه‌بر پاك‌كنندگي قوي پوست، به‌عنوان يك ماسك صورت و همچنين يك اسكراب ضدجوش نيز عمل مي‌كند. كيفيت بالاي اين محصول، عامل مهمي در بالابودن قيمت آن محسوب مي‌شود.

 

حفظ پاكيزگي و مراقبت از پوست، از جمله كارهايي‌ است كه بايد به‌صورت روزانه انجام شود. زيرا هر فردي در طول روز در معرض انواع آلودگي‌هاي محيطي قرار دارد. همچنين چربي اضافي پوست و تعرق زياد نيز عامل مهمي در بسته‌شدن منافذ پوست شما محسوب مي‌شود.

راهنماي كامل بهترين روش پاكسازي صورت در 7 مرحله

 

روغن آرگان چیست و چه فوایدی دارد؟

 

روغن آرگان چیست و چه فوایدی دارد؟

روغن آرگان یک روغن ضروری است که از میوه درخت آرگان استخراج شده و به‌طور رسمی با نام Argania Spinosa شناخته می‌شود. این روغن که گیاه آن در مناطق خشک مراکش یافت می‌شود، در بسیاری از محصولات پوست و مو مورداستفاده قرار می‌گیرد. مردم سراسر جهان از روغن آرگان برای درمان عفونت‌ها، گزش و جوش‌های پوستی استفاده می‌کنند، همچنین به‌عنوان یک مرطوب‌کننده کاملاً طبیعی نیز شناخته شده است.

روغن آرگان مملو از ویتامین‌ها به‌ویژه ویتامین A و E، مواد معدنی، آنتی‌اکسیدان‌ها و اسیدهای چرب ضروری است. اسید لینولئیک و اسید اولئیک موجود در آن سبب تقویت تارهای ضعیف و آسیب‌دیده مو می‌شود درحالی‌که ویتامین E موجود در آن تأثیر مهمی در آبرسانی پوست و مو دارد. همچنین این روغن در بازگرداندن قابلیت ارتجاعی و درخشش پوست و مو نیز بسیار مؤثر است. تحقیقات نشان داده است که استفاده از روغن آرگان حتی به ماندگاری رنگ مو نیز کمک می‌کند.

به همین ترتیب زمانی که روی پوست یا مو قرار می‌گیرد اسیدهای چرب موجود در آن جهت تسکین و محافظت از پوست و مو، مزایای ضدالتهابی و ضد باکتریایی قابل‌ توجهی را در کنار رطوبت رسانی، ارائه می‌دهند. علاوه بر این‌ها روغن آرگان با کنترل تولید سبوم باعث کاهش جوش‌های پوستی می‌شود و می‌تواند در درمان بیماری‌هایی مانند اگزما و درماتیک کمک‌کننده باشد. این ماده انعطاف‌پذیری پوست را بهبود می‌بخشد و علائم کششی پوست را کاهش داده یا از بروز آن جلوگیری می‌کند. این روغن ضد جوش برای انواع پوست مناسب است و منافذ پوست را مسدود نمی‌کند.
برای خرید روغن آرگان به سایت کاج شاپ مراجعه کنید.

روغن آرگان مملو از ویتامین‌ها به‌ویژه ویتامین A و E، مواد معدنی، آنتی‌اکسیدان‌ها و اسیدهای چرب ضروری است، ازاین‌رو در آبرسانی، بازگرداندن قابلیت ارتجاعی و درخشش پوست و مو بسیار مؤثر عمل می­کند.

استفاده از روغن آرگان برای سلامت مو

استفاده از روغن آرگان برای مو

روغن آرگان در خالص‌ترین شکل خود می‌تواند برای درمان خشکی پوست سر یا به‌عنوان نرم‌کننده، ماسک و سرم برای حالت دادن و صاف کردن تارهای مو مورداستفاده قرار گیرد. در کنار استفاده سنتی، محصولات موی روغن آرگان طیف وسیعی از شامپو و محصولات محافظتی مو را شامل می‌شوند. به دلیل ویتامین E و آنتی‌اکسیدان‌های زیادی که در آن وجود دارد محال است که حتی به حساس‌ترین پوست‌ها نیز آسیب برساند.

 ازآنجایی‌که این روغن به‌تنهایی بسیار غلیظ است اغلب با روغن‌های دیگر ترکیب می‌شود اما اینکه چه ترکیبی و چه روغن‌هایی را می‌توانید با آن استفاده کنید به جنس مو و چگونگی استفاده از آن مربوط می‌شود. اگر می‌خواهید از این روغن به‌عنوان ماسک هفتگی یا یک محصول کمکی در کنار شامپو استفاده کنید پیشنهاد می‌کنم به دنبال روغن آرگان ۱۰۰ درصد خالص باشد اما اگر می‌خواهید فقط از فواید آن بهره ببرید بهتر است با دیگر روغن‌های طبیعی مانند روغن جوجوبا، روغن نارگیل یا روغن بادام ترکیب کنید تا برای مو بیش‌ازحد سنگین نباشد. 

این روغن باعث آبرسانی پوست سر شده و با تسکین فولیکول‌های مو سبب بهبود بافت و ضخامت آن می‌شود. روغن آرگان با خواص آنتی‌اکسیدانی‌ای که دارد سبب نرمی و درخشندگی موها می‌شود، همچنین موخوره، خشکی و وز مو را از بین برده و از ریزش مو جلوگیری می‌کند. ویتامین E موجود در روغن آرگان با بهبود جریان خون در فولیکول‌های مو، سبب ضخیم شدن و افزایش رشد مو می‌شود.

پوستی درخشان با روغن آرگان!

استفاده از روغن آرگان برای پوست
روغن آرگان نه سنگین است نه سبک بنابراین برای انواع پوست به‌ویژه پوست‌های مستعد آکنه بسیار مناسب است. ازآنجایی‌که این روغن به‌عنوان سدی در مقابل از دست رفتن رطوبت عمل می‌کند بنابراین بهتر است بعد از سرم و مرطوب‌کننده استفاده شود تا به حفظ کیفیت هیدراتاسیون پوست کمک کند. تحقیقات نشان داده است که استفاده روزانه روغن آرگان به‌صورت موضعی باعث بهبود قابلیت ارتجاعی و آبرسانی پوست می‌شود. اگر از روتین‌های مراقبتی چندمرحله‌ای خسته می‌شوید می‌توانید مرطوب کننده‌های غنی‌شده با روغن آرگان را در بازار پیدا کنید.

علاوه بر این می‌توانید این روغن را با سایر روغن‌های مناسب پوست مثل روغن جوجوبا یا حتی روغن گل سرخ ترکیب کنید و از نرمی و لطافت پوستتان لذت ببرید. اگرچه ممکن است محصولات مرطوب‌کننده بدن حاوی ۱۰۰ درصد روغن آرگان باشند اما محصولات پوست صورت عموماً حاوی مواد مغذی اضافی یا ترکیبات گیاهی هستند. از دیگر مزایای روغن آرگان برای پوست می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  خشکی پوست را درمان می‌کند. 
  • چین‌وچروک را از بین می‌برد.
  •  در درمان آکنه مؤثر است. 
  • از پوست در برابر آفتاب و لکه‌های پیری محافظت می‌کند.
  •  می‌تواند به‌عنوان پاک‌کننده آرایش استفاده شود. 
  • ترک‌خوردگی دست و پا را برطرف می‌کند.
  •  علائم کشش پوست را کاهش می‌دهد. 

عوارض روغن آرگان

عوارض جانبی روغن آرگان

به‌طورکلی روغن آرگان دارای عوارض جانبی نبوده و بی­خطر است، بااین‌حال اگر به آجیل آلرژی دارید زمان استفاده مراقب باشید چراکه ممکن است باعث تحریک پوست شما شود. بهتر است قبل از استفاده، آن را روی پوست دست آزمایش کنید و بگذارید ۲۴ ساعت بماند تا مطمئن شوید که واکنش آلرژیک ندارید. بعضی از افراد حتی اگر آلرژی شناخته‌شده‌ای نداشته باشند ممکن است به روغن آرگان حساسیت داشته باشند. اگر پوستتان در اثر استفاده از روغن تحریک شد یا جوش زد، استفاده از آن را متوقف کنید. اگر از روغن آرگان به‌صورت خوراکی استفاده شود احتمال بروز واکنش‌های جانبی مانند ناراحتی معده، نفخ، تهوع و اسهال وجود دارد. اگر متوجه هر یک از این عوارض جانبی یا هر نوع واکنش جانبی دیگر شده‌اید، بلافاصله استفاده از روغن را متوقف کنید.

 

شامپو مو: هر آنچه لازم است قبل از خرید یک شامپوی خوب بدانید

 

 

 

صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 صفحه بعد