x تبلیغات
saha3228

پودر آلومینیوم

 

پودر آلومینیوم مرغوب | خرید پودر آلومینیوم | فروش پودر آلومینیم

پودر آلومینیوم در صورت تنفس مضر نیست و فقط باعث سوزش جزئی می شود. نقطه ذوب پودر آلومینیوم 660 درجه سانتی گراد است.

 

از پودر آلومینیوم در تولید انواع مواد منفجره و آتش بازی استفاده می شود. همچنین در تولید انواع خاصی از وسایل الکترونیکی مورد استفاده قرار می گیرد. پودر آلومینیوم در بسیاری از رنگها و درزگیرها گنجانده شده است. برخی از محصولات طراحی شده برای حمل جریان الکتریکی ، مانند سلول های خورشیدی ، اغلب با استفاده از پودر آلومینیوم ساخته می شوند.

 

دیدنی ترین کاربردهای پودر آلومینیوم از توانایی آن برای ایجاد واکنشهای اکسیداسیون-کاهش گرمازایی فوق العاده استفاده می کند. آلومینیوم را می توان با یک اکسید فلز مخلوط کرد و پودر حاصله به طرز درخشانی می سوزد و در مدت زمان بسیار کوتاهی مقدار زیادی انرژی آزاد می کند. این واکنش شیمیایی برای تولید پودر فلاش استفاده شده است ، که در آن آلومینیوم و پرکلرات پتاسیم به شدت با هم واکنش می دهند و باعث ایجاد انفجار و فلاش می شوند. پودر اکسید آهن و پودر آلومینیوم ، هنگامی که مخلوط می شوند ، ترمیت ایجاد می کنند ، که مقدار زیادی نور و گرمای فوق العاده ای تولید می کند ، که در بسیاری از فرآیندهای صنعتی مفید است.

 

https://www.tejarat-gram.com/price/main-3

 

 

آتش بازی و مواد منفجره معمولاً از خواص پودر آلومینیوم استفاده می کنند. حمل مواد منفجره ساخته شده از آلومینیوم نسبت به انواع دیگر آسان تر است. آتش بازی مبتنی بر پودر آلومینیوم از رفتار بسیار پرانرژی اما قابل پیش بینی آن با مخلوط کردن ترکیبات آلومینیوم با سایر مواد شیمیایی برای ایجاد جلوه های دیدنی و متنوع استفاده می کند.

 

سوخت موشک اغلب از آلومینیوم ساخته می شود و بسیاری از سوختهای جامد موشک بر اساس واکنشهای شیمیایی مربوط به این فلز است. در واقع ، این نوع سوخت برای تغذیه تقویت کننده های موشک جامد برای شاتل فضایی استفاده شد. پودر آلومینیوم همچنین می تواند به عنوان یک افزودنی برای سوخت های موشک مایع باشد.

 

از پودر آلومینیوم می توان در متالورژی نیز استفاده کرد. برخی از آلیاژها با استفاده از آلومینیوم ، معمولاً با افزودن پودر به یک فلز مذاب ایجاد می شوند. در برخی موارد ، آلومینیوم پودری می تواند توسط تجهیزات مدرن با تکنولوژی بالا برای ساخت قطعات مستقیم به طور مستقیم استفاده شود.

 

تعداد زیادی از برنامه های الکترونیکی از پودر آلومینیوم استفاده می کنند. می توان روی آن اسپری کرد تا یک لایه رسانای نازک ایجاد شود. این امر یک انتخاب عالی برای ایجاد مسیرهای رسانا در انواع خاصی از وسایل الکتریکی تولید انبوه ، به ویژه سلولهای خورشیدی و برخی از انواع دیودهای ساطع کننده نور است.

 

پودر آلومینیوم نیز به بسیاری از رنگ ها اضافه می شود. می توان آن را برای ایجاد جلای فلزی بیشتر به رنگ های دیگر اضافه کرد یا به تنهایی می توان از آن استفاده کرد. آلومینیوم هنگامی که به رنگ اضافه شود می تواند ظاهر نقره ای چشمگیری ایجاد کند. آلومینیوم علاوه بر استفاده در رنگ ، می تواند نتایج قابل توجهی را در هنگام استفاده در لوازم آرایشی به همراه داشته باشد و برخی از انواع آرایش هایی که ظاهری فلزی دارند ، از ترکیبات آلومینیوم استفاده می کنند.

 

 

 

 

 

https://www.tinn.ir/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A7%D9%82%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%AF%DB%8C-3/235778-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D8%A2%D8%B3%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D9%87-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%D9%86%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%86-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-

تقویت مو با شامپو کراتینه مو، فواید و معایب

 

تقویت مو با شامپو کراتینه مو، فواید و معایب

 

تقویت وها با استفاده از شامپوهای کراتینه

آیا در مورد شامپو کراتینه مو چیزی شنیده‌اید؟ آیا فکر کرده‌اید کراتین چیست؟ یا اصلا چرا باید از شامپوها و نرم کننده‌های کراتینه استفاده کرد؟ شاید تابحال دیده باشید که پروتئین هیدرولیز شده یا کراتین در مواد تشکیل دهنده محصولات موی شما ذکر شده است و از خود پرسیده باشید که این چه چیزی می‌تواند باشد؟ اگر می‌خواهید پاسخی مناسب برای تمامی سوالات خود دریافت کنید، باید این مقاله را را با دقت بخوانید. ما در این مقاله هر آنچه که نیاز است شما در مورد کراتین و شامپوهای کراتینه بدانید جمع آوری کرده‌ایم، برای دریافت این اطلاعات مفید تا انتهای این مقاله همراهی کنید.

کراتین چیست؟

کراتین کلمه‌ای است که در حوزه مراقبت از مو آن را به کار میبرند. کراتین در واقع نوعی پروتئین ساختاری است که به طور طبیعی در موهای ما وجود دارد و تقریباً 89% از موهای ما را تشکیل می‌دهد. این ماده در پوست و ناخن ما نیز وجود دارد. با این حال می‌توان تصور کرد که اهمیت آن برای سلامت کلی موها چقدر مهم است. در ادامه بیشتر با کراتین و محصولات کراتینه به ویژه شامپو کراتینه آشنا خواهید شد. اگر می خواهید موهای خود را کراتین کنید؛ حتما قبل از خرید کراتین مو با یک کراتین کار حرفه ای صحبت کنید یا از مشاورین زلفان کمک بگیرید.

  • البته امروزه علاوه بر شامپو کراتینه مو انواع اتو موهای حرفه ای نیز وجود دارند که با هدف کراتینه تراپی موها به کار می روند.
  • برای خرید شامپو کراتینه کلیک کنید

درمان کراتین چیست؟

همانطور که گفته شد کراتین عنصر ساختاری مو است. این عنصر با گذشت زمان و قرار گرفتن در معرض آلودگی‌ها، اشعه ماورا بنفش، گرما، رنگ مو یا از همه مهم‌تر با افزایش طبیعی سن کاهش می‌یابد، و این منجر به ایجاد موهای وز، کدر، شکننده و غیر قابل کنترل می‌شود. بنابراین باید این کراتین از دست رفته را از طریق محصولات کراتینه به موها بازگرداند. امروزه درمان‌های کراتینه در آرایشگاه ها برای ترمیم موهای آسیب دیده بسیار استفاده می‌شود اما این نوعی درمان موقتی محسوب می‌شود و تقریباً بعد از گذشت چند ماه از بین می‌رود.

درمان کراتینه به شما کمک می‌کند تا صدمات وارده شده به موهای خود را جبران کنید. این نوع درمان موها را صاف، براق و ابریشمی خواهد کرد و نیاز شما به محصولات حالت دهنده را به صفر می‌رساند. درمان‌های کراتینه مو شما را شگفت زده خواهند کرد و طیف وسیعی از فواید مانند رطوبت، لطافت، درخشندگی و استحکام را برای موهای شما به ارمغان می‌آورند.

استفاده از شامپو کراتینه مو و تقویت موها

keratin-shampoo

شامپو کراتینه مو چیست؟

اگر حوصله ندارید برای کراتینه کردن موهای خود ساعت‌ها در آرایشگاه بمانید، وقتش رسیده که به سراغ شامپوهای کراتینه بروید. این شامپوها نوعی از محصولات مراقبت از مو هستند که حاوی کراتین هستند. بد نیست بدانید کراتینی که در این شامپوها استفاده می‌شود کاملاً حیوانی هستند چرا که کراتینی که در موی انسان وجود دارد مشابه کراتین موجود در پوست، مو و ناخن حیوانات است و اصلاً شباهتی به کراتین گیاهان ندارند. با این حال، همه شامپوهای حاوی این ماده گرانبها را شامپوی کراتینه می‌نامند.

ضرورت استفاده از شامپوی کراتینه مو

اگر موهای شما به طور مداوم در معرض هر یک از موارد زیر قرار دارند، شما نیاز دارید از شامپوهای حاوی کراتین استفاده کنید.

  • هر روز از وسایل حرارتی حالت دهنده‌ی مو استفاده می‌کنید.
  • در سال چندین بار رنگ موهایتان را تغییر می‌دهید.
  • شنای مکرر در آب‌های کلردار و حاوی نمک
  • هر روز از حالت دهنده‌های شیمیایی مو استفاده می‌کنید.
  • موهای خود را در معرض نور آفتاب قرار می‌دهید.
  • در یک محیط آلوده از آلاینده‌های شیمیایی کار می‌کنید.

اگر موهای شما در معرض هر کدام از موارد بالا قرار دارد، شامپو کراتینه مو می‌تواند به بازسازی موهای آسیب دیده شما کمک کند و همانند یک لایه محافظتی از موهای شما در مقابل آلودگی‌های خارجی محافظت کند.

مزایای استفاده از شامپو کراتینه مو

اگر موهای شما اثراتی مانند خشکی، شکنندگی، وز خوردگی و بدحالتی را از خود نشان می‌دهد، ممکن است زمانش رسیده باشد که یک شامپوی غنی شده با کراتین را امتحان کنید_ همان پروتئینی که تارهای موی ما از آن ساخته شده‌اند. اگر یکی از این بطری‌های شامپوی کراتینه را به برنامه مراقبت از موهای خود اضافه کنید به شما اطمینان می‌دهیم در کوتاه‌ترین زمان شاهد موهای سالم، براق، محکم و خوش حالت باشید.

برخی از مزایای شامپوی کراتینه:

  • درمان موخوره
  • درمان خشکی مو
  • محافظت از موها در برابر آلودگی‌ها و اشعه‌های نور خورشید
  • درمان وزی مو
  • ترمیم موهای سوخته
  • رفع کدری مو
  • ضخیمتر شدن رشته‌های مو
  • درخشان و براق کردن موها
  • و…

آیا شامپوی کراتینه موثر است؟

در یک نگاه کلی می توان گفت: بله شامپو کراتینه مو برای موهای آسیب دیده بسیار موثر عمل می‌کند، اما در هر صورت این هم مانند دیگر محصولات مراقبت از مو با یک بار استفاده نمی‌تواند برای شما معجزه کند. این شامپو را تا زمانی که بهبودی کامل حاصل می‌شود باید استفاده کرد. اگر می‌خواهید در کوتاه مدت نتیجه بگیرید، در کنار شامپوی کراتینه از مصرف شامپوهای حاوی سولفات یا آمونیوم لوریل سولفات و شامپوهای با ph بالا استفاده نکنید و از یک شامپوی معمولی فاقد این عناصر استفاده کنید. این ترکیبات مدت زمان ماندگاری اثرات شامپوی کراتینه را کمتر می‌کنند. البته محصولات دیگری همچون کراتین مو برزیل کاکائو کادیوو اصل نیز می توانند برای تقویت موها به کار بروند.

تاثیر شامپو کراتینه مو

The effect of hair keratin shampoo

کلام آخر

هدف از نوشتن این مقاله دادن اطلاعات مفید از درمان‌های کراتین و همچنین فهمیدن ارزش کراتین برای سلامت مو بود. وقتی در مورد کاهش سطح کراتین مو صحبت می‌کنیم مانند این است که در مورد کم خونی در بدن صحبت می‌کنیم، می‌خواهیم بگوییم که نبود کراتین به اندازه کم بود خون در بدن مهم است.

مو تا زمانی که از سطح بالای کراتین برخوردار است، براق، شاداب، نرم و حالت پذیر است. اما چنانچه به دلایل گفته شده با کمبود آن روبه رو شود خشک، وز و بدحالت خواهد شد. برای جلوگیری از این اتفاق می‌توانید با موهای خود به آرامی برخورد کنید. اگر هم موهای شما آسیب دیده است باید کراتین از دست رفته را از طریق محصولات حاوی کراتین، مانند شامپو کراتینه به موها بازگردانید.

روغن آرگان چیست و چه فوایدی دارد؟

خريد عمده كفش مجلسي مردانه و خريد عمده كفش اسپرت مردانه

 آغاز هر فصل مي‌تواند زمان مناسبي براي مرتب كردن كمد كفش‌ها باشد. كفش‌هاي قديمي و رنگ و رو رفته را جلا دهيد، آن‌ها را كه از مد افتاده‌اند يا مستهلك شده‌اند از كمد خارج كنيد و اطمينان يابيد كه هميشه، براي هر موقعيتي، يك كفش مجلسي مردانه مناسب در كمدتان داريد. ديگر وقت آن رسيده كه آقايان به فكر خريد كفش مردانه آن هم به صورت اينترنتي باشند. اگر هم تصور مي‌كنيد خانم‌ها در خريد عمده كفش مجلسي با انتخاب‌هاي متنوع‌تري نسبت به آقايان مواجه‌اند، سخت در اشتباهيد! زيرا بسياري از آقايان براي خريد كفش مردانه اينترنتي به تعداد زيادي از وب‌سايت‌ها مراجعه مي‌كنند و يك‌دفعه تعداد بسياري از مدل‌هاي كفش مجلسي مردانه را مشاهده مي‌نمايند كه دچار سردرگمي شديد مي‌شوند و اصلا نمي‌دانند كدام مدل را بايد انتخاب نمايند. ساليان سال است كه طراحان و توليدكنندگان كفش مردانه با انواع متريال مانند چرم، پارچه و جير كار كرده‌اند، شكل پاشنه، قالب و نوك كفش‌ها را تغيير داده‌اند و رنگ‌هاي گوناگون را كنار هم نشانده‌اند.

براي خريد عمده كفش مجلسي مردانه و خريد عمده كفش اسپرت مردانه كليك كنيد.

خريد عمده كفش اسپرت زنانه؛ خريد عمده كفش مجلسي زنانه

 

 

همه چیز درباره خرید عمده کفش سالنی یا کفش فوتسال

 

همه چیز درباره خرید عمده کفش سالنی یا کفش فوتسال

کفش سالنی یا کفش فوتسال به لحاظ ساختاری، با کفش فوتبال متفاوت می‌باشد. کفش سالنی یا کفش فوتسال برعکس کتانی فوتبال فاقد هرگونه استوک (میخ) در زیر خود می‌باشند و زیره آن‌ها از مواد با دوام بیشتری ساخته شده‌اند.
کفش‌های ورزشی یک گزینه مهم برای انجام هر ورزشی است و مناسب با ورزش‌های گوناگون ساخته می‌شوند. هر ورزشی به تناسب با حرکات و مکانی که در آن ورزش انجام می‌شود، ویژگی‌های خاص خود را دارد. بازی فوتبال در زمین چمن نیاز به کفش‌های استوک دارد که زیر آن‌ها به اصطلاح میخ‌هایی تعبیه شده است.
کفش سالنی یا کفش فوتسال همانطور که اسمش مشخص است، برای بازی در سالن تعبیه شده است. بازی در سالن نیازمند این موضوع است که کفش از ویژگی‌های به خصوصی بهره‌مند باشد. کفی این کفش‌ها باید چسبندگی معقولی داشته باشند تا در زمان بازی روی پارکت و کفی سالن لیز نخورند. کفش سالنی یا کفش فوتسال معمولاً قابلیت استفاده برای خیابان و کفپوش‌های پارک‌ها را نیز دارا می‌باشد.

علی ویترین مرجع فروش عمده کفش سالنی

اجزای تشکیل دهنده کفش سالنی یا کفش فوتسال برای خرید عمده کفش سالنی

کفش سالنی یا کفش فوتسال از اجزایی مانند: آستر، بند کفش، پنجه کفش، کلاهک سرپنجه کفش، رویه کفش، زیره کفش، پاشنه کفش (پنل)، طوق، زبانه کفش، کفی کفش، قالب زیره کفش، لایه میانی زیره کفش، محافظ پاشنه، پوسته خارجی زیره کفش و عاج کفش تشکیل شده است.

کفش سالنی، کفش فوتسال، علی ویترین، خرید عمده کفش سالنی، خرید عمده کفش فوتسال، خرید و فروش عمده کفش سالنی

توجه به ویژگی‌ها و استاندارهای کفش سالنی یا کفش فوتسال برای خرید عمده کفش سالنی

  • اهمیت مواد اولیه در خرید عمده کفش سالنی یا کفش فوتسال:

کفش سالنی یا کفش فوتسال معمولاً از جنس چرم و یا مخمل به دلیل افزایش قابلیت کنترل توپ ساخته می‌شود. بطور کلی از دو نوع چرم طبیعی و مصنوعی در ساخت کفش سالنی یا کفش فوتسال استفاده می‌شود. مواد ساخته شده از چرم طبیعی قابل انعطاف‌تر و نرم‌تر از چرم مصنوعی می‌باشند و خیلی راحت به قالب پا در می‌آیند، ولی دوام کمتری در قیاس با چرم مصنوعی دارند.

  • اهیمت ایمن بودن کفش در خرید عمده کفش سالنی یا کفش فوتسال:

یک کفش سالنی یا کفش فوتسال خوب باید همیشه دارای زیره‌ای مقاوم در برابر لغزش باشد و باعث آسیب رساندن به پاهای شما نشود.

  • اهمیت کاهش احتمال آسیب‌دیدگی مهمترین ویژگی خرید عمده کفش سالنی یا کفش فوتسال:

کفش سالنی یا کفش فوتسال باید تا حد امکان از بروز آسیب‌دیدگی در ورزشکار جلوگیری نمایند. یک کتانی لغزنده سبب سرخوردن ورزشکار و همینطور پیچش پای ورزشکار در زمان ورزش می‌شود. بنابراین، یک کفش سالنی یا کفش فوتسال خوب تا حد امکان باید از بروز آسیب‌دیدگی جلوگیری نماید.

  • انتخاب کفش سالنی یا کفش فوتسال متناسب با پست بازیکن فوتسال در خرید عمده کفش سالنی:

سبک بازی و پست بازی ورزشکار نیز در انتخاب نوع کفش سالنی یا کفش فوتسال تاثیرگذار می‌باشد. به عنوان نمونه افرادی که در خط حمله بازی می‌کنند، به دلیل این که تمرکز بیشتری بر روی گل زدن دارند، کتانی با رویه کفش مسطح و با بند کم را ترجیح می‌دهند. این مسئله همچنین سبب تسهیل در دریبل زدن حریف مقابل می‌شود. از سوی دیگر، بازیکنی که در خط دفاع بازی می‌کند، بدین دلیل که در مقابل حملات حریف و تغییر جهت‌ها و برخوردهای ناگهانی قرار می‌گیرد، کتانی با طول عمر و ساپورت بیشتر و همچنین یک کتانی مقاوم در برابر حرکت‌های عرضی را ترجیح می‌دهد. یک دروازه بان، به علت حرکت‌های عرضی زیاد در طول دروازه، یک کتانی مقاوم در برابر حرکت‌های عرضی را ترجیح می‌دهد.

  • اهمیت قابلیت چسبندگی در خرید عمده کفش سالنی یا کفش فوتسال:

کفش سالنی یا کفش فوتسال برخلاف کتانی فوتبال دارای یکی سطح مسطح با طرح‌های گوناگون می‌باشد تا قابلیت بازی بر روی سطوح مختلف از جمله پارکت را نیز دارا باشد. چنین کتانی‌هایی را می‌توان برای فعالیت‌های ورزشی خیابانی استفاده نمود. از آنجائی که فوتسال ورزشی سریع و پر تحرک می‌باشد، به گونه‌ای که باید بتوان حرکات گوناگون تکنیکی را در محیطی نسبتا کوچک انجام داد، بنابراین چسبندگی اینگونه از کفش‌ها از اهمیت بسیار زیادی بهره‌مند می باشد. البته باید این چسبندگی به میزانی باشد که بر روی انعطاف‌پذیری کفش تأثیر منفی نگذارد.

  • اهمیت سبکی و دوام بالای کفش سالنی یا کفش فوتسال در خرید عمده کفش سالنی:

با توجه به سرعت بالای این ورزش، یک کفش سبک برای فوتسال، برترین انتخاب می‌باشد. عموما یک کفش ورزشی یا کفش فوتسال با کیفیت، وزنی در حدود 220 تا 230 گرم دارد. یک طرح زیبا که دارای قسمت‌های اضافی و به اصطلاح آپشن‌های بیش از حد نمی‌باشد برای این ورزش مناسب می‌باشد.

کفش سالنی، کفش فوتسال، علی ویترین، خرید عمده کفش سالنی، خرید عمده کفش فوتسال، خرید و فروش عمده کفش سالنی

  • اهمیت امکان تنفس پاها در خرید عمده کفش سالنی یا کفش فوتسال مناسب:

با توجه به تحرک زیاد در ورزش فوتسال و احتمال تعریق پا در حین بازی، مسأله تنفس‌پذیری و تهویه کفش از اهمیت زیادی برخوردار می‌باشد. عموما مواد سبک‌تر دارای قابلیت تهویه بهتری می‌باشند. برخی کفش سالنی یا کفش فوتسال را نیز به منظور تهویه بهتر به صورت ساختار مشبک تولید می‌کنند.

  • اهمیت اندازه مناسب در خرید عمده کفش سالنی یا کفش فوتسال:

هیچ وقت گمان نکنید که به علت داشتن بند بر روی کفش‌های ورزشی، می‌توانید این نوع از کتانی‌ها را یک سایز بزرگ‌تر از اندازه پای خود خریداری نمایید؛ چون در اینصورت تنها باعث افزایش احتمال آسیب‌دیدگی به پاهای خود خواهید شد. به همین دلیل در زمان خرید کفش فوتسال، به سایز آن توجه کنید.

  • افزایش سرعت با انتخاب مناسب در خرید عمده کفش سالنی یا کفش فوتسال:

فوتسال یک ورزش با سرعت بالا می‌باشد، از اینرو در این ورزش، توپ پیوسته با پا در تماس می‌باشد. یک کفش سالنی یا کفش فوتسال خوب باید به ورزشکار این قابلیت را بدهد تا علاوه بر تغییر جهت سریع در زمان بازی، بتواند توپ را در یک فضای کوچک به گردش در بیاورد. باتوجه به این امر معمولا کفش‌ سالنی یا کفش فوتسال از موادی ساخته می‌شوند که قابلیت کنترل توپ را افزایش دهند. استفاده از چرم، جیر یا مخمل سبب افزایش قابلیت کنترل توپ توسط کفش‌ سالنی یا کفش فوتسال می‌شود.

  • قیمت کفش سالنی یا کفش فوتسال در خرید عمده کفش سالنی:

باتوجه به تکنولوژی بکار رفته در ساخت و دیگر عوامل فنی دیگری که برای یک کتانی ورزشی بسیار مهم و دارای اهمیت است، باید بگوییم قیمت کفش سالنی یا کفش فوتسال از چند صد هزار تومان آغاز و تا چند میلیون تومان نیز ادامه پیدا می‌کند و این تنها شما هستید که باید متناسب با بودجه و سطح بازی خود اقدام به خرید یک کفش ورزشی مناسب نمایید.

  • اهمیت در دسترس بودن کفش سالنی یا کفش فوتسال خوب در خرید عمده کفش سالنی:

یکی دیگر از خصوصیات های یک کفش سالنی یا کفش فوتسال خوب این است که در هر جایی در دسترس باشد. به طورمثال در ایران کتانی‌های برای سالن کپی شده از مدل‌های خارجی در حال تولید می‌باشند.

خرید عمده صندل زنانه و خرید عمده صندل دخترانه در انواع مختلف

 

 

 

تونر چيست و استفاده از آن چه كمكي به پاكسازي صورت مي‌كند؟

 

تونر چيست و استفاده از آن چه كمكي به پاكسازي صورت مي‌كند؟

مراقبت از پوست دغدغه بسياري از افراد به خصوص خانم‌ها است. دغدغه اي كه قطعا نياز به انجام كارهايي به صورت روتين و منظم دارد. يكي از اين روش ها، استفاده از تونر است كه براي بسياري از افراد همچنان ناشناخته مانده است. در ادامه به سوالات پرطرفدار ” تونر چيست “، “چرا بايد از تونر استفاده كنيم” و “چگونه بهترين تونر را انتخاب كنيم” مي‌پردازيم.

تونر صورت چيست ؟

 

تونر صورت چيست ؟

تونرها محصولاتي هستند كه بعد از شستشو و تميز كردن پوست، براي تنظيم pH آن مورد استفاده قرار مي‌گيرند. اين مرطوب كننده‌هاي مايع، در واقع سطح پوست را تقويت كرده و به شادابي، طراوت، نرمي و آبرساني آن كمك مي‌كنند.

اگر پوست چرب يا مختلط داريد، استفاده از يك تونر مناسب، چربي اضافي و مناغذ باز پوستتان را كاهش مي‌دهد. از سوي ديگر استفاده از تونرها براي پوست‌ خشك، حساس و نرمال، به كاهش قرمزي و پوسته پوسته شدن آن كمك مي‌كند.

چرا بايد از تونر استفاده كنيم؟

استفاده از يك تونر مناسب بخش مهمي از فرايند مراقبت روزانه پوست است. اگرچه در گذشته باور بر اين بود كه اين نوع محصولات به دليل وجود الكل در تركيبات خود رطوبت پوست را از بين مي‌برند، اما واقعيت اين است كه يك تونر مناسب سرشار آنتي اكسيدان‌ها، تركيبات احيا كننده و ترميم كننده است كه پوست را تغذيه كرده و نقش مهمي در سلامت آن دارد.

تاثير يك تونر خوب در مراقبت از پوست

تونرهاي خوب با فرمولاسيون مناسب، سرشار از تركيبات مفيدي هستند كه مي‌توانند بر حس و حال پوست شما تاثير بگذارند. هدف استفاده از تونرها احيا و تغذيه پوست، پس از پاك كردن آرايش و شستشوي آن است. موضوعي كه مي‌تواند نقش مهمي در كمك به سلامت پوست ايفا كند.

حتي اگر از ملايم‌ترين شوينده صورت موجود در بازار هم استفاده كنيد، استفاده از يك تونر باعث مي‌شود مواد حياتي ( كه به واسطه‌ي استفاده از شوينده‌ها از پوست پاك مي‌شوند) مجدداً احيا شوند.

يك تونر خوب مي‌تواند به سرعت و به صورت اساسي مقدار زيادي از آنتي اكسيدان‌ها، عوامل تسكين‌دهنده‌ و تركيبات آبرسان حياتي و مورد نياز پوست را تامين كند.

استفاده از يك تونر مناسب نه تنها باعث تقويت ظاهر بافت سطحي پوست مي شود، بلكه به شادابي، نرمي و آبرساني آن نيز كمك مي‌كند؛ در عين حال آخرين آثار باقيمانده آرايش را نيز از پوست‌تان پاك مي‌كند.

با انتخاب درست تونر (با فرمول مناسب براي پوست‌تان) به مرور شاهد نتايج خوبي خواهيد بود. همان‌طور كه بسياري پزشكان پوست تصديق مي‌كنند امروزه استفاده از تونر، ديگر يك انتخاب نيست، بلكه يك ضرورت است.

فوايد استفاده از تونر چيست ؟

 

فوايد استفاده از تونر چيست ؟

تونرها براي افرادي كه پوست چرب و مستعد آكنه دارند، يا كساني‌ كه به دنبال تميزي بيشتر پوست (پس از آرايش يا استفاده از يك محصول سنگين پوستي مثل ضدآفتاب) هستند، بسيار مفيد است.

پس از پاكسازي صورت و شستشوي پوست (حتي با استفاده از مواد شوينده ملايم) مدت‌ها طول مي‌كشد تا پوست، مواد مغذي يا حياتي كه به واسطه‌ي اين مواد، پاك شده يا از بين رفته اند را احيا كند. به همين دليل يك تونر خوب مي‌تواند نقش مهمي در زمينه احياي پوست، داشته باشد. با اين وجود مزاياي استفاده از تونرها، تنها محدود به اين موارد نيست.

ديگر مزاياي استفاده از تونر پوست عبارتند از:

۱) بسته شدن منافذ پوست

كافي ست مقدار كمي تونر را بر روي يك پنبه‌ي نرم يا پد آرايشي ريخته، آن را بر روي پوست بكشيد تا چربي‌هاي اضافي پوست‌تان پاك شده و منافذ باز آن بسته شوند.

۲) تنظيم سطح PH پوست

پوست ما به طور طبيعي اسيدي است (با PH بين ۵ تا ۶) اما به دليل خاصيت قليايي صابون، اين تعادل پس از شستن پوست از بين مي‌رود. هنگامي‌كه اين اتفاق مي‌افتد پوست بايد تلاش زيادي كند تا به حالت عادي بازگردد، اما استفاده از يك تونر مناسب مي‌تواند به تسريع بازيابي اين تعادل كمك كند.

۳) ايجاد لايه‌ي محافظتي روي پوست

تونرها به بستن منافذ و سفت شدن شكاف‌هاي سلولي كمك مي‌كنند، در عين حال باعث كاهش نفوذ ناخالصي‌ها و آلودگي‌هاي محيطي به پوست مي‌شوند. اين محصولات، حتي مي‌توانند يك لايه‌ي محافظتي روي پوست ايجاد كنند تا از نفوذ كلر و مواد معدني موجود در آب لوله كشي (به پوست) جلوگيري شود.

۴) مرطوب كردن پوست

برخي تونرها رطوبت را جذب مي‌كنند تا پوست را مرطوب نگه دارند.

۵) شادابي پوست

تونرها همچنين مي‌توانند جايگزين شستن پوست شوند. اين كار باعث مي‌شود پوست شما احيا شده و طراوت خود را حفظ كند.

۶) جلوگيري از ايجاد موهاي زيرپوستي

تونرها حاوي اسيد گليكوليك يا ساير آلفا هيدروكسي اسيدها هستند كه در جلوگيري از رويش موهاي زيرپوستي و نظافت آن ها موثرند.

نكات مهم در انتاخب يك تونر چيست ؟

 

نكات مهم در انتخاب يك تونر

فاكتورهاي موثر در انتخاب تونر مناسب شامل موارد زير است:

نوع پوست

اگر پوست خشكي داريد، ترجيحاً از تونري با تركيبات آبرسان استفاده كنيد و چنانچه پوست تان چرب است، دنبال محصولاتي با فرمول سبك‌تر باشيد.

تركيبات مفيد

تركيبات موثر و مفيد عبارتند از:

  • آنتي اكسيدان‌ها
  • تركيبات ضد التهاب
  • تركيبات احياكننده‌ي پوست
  • اسيدهاي هيالورونيك
  • سراميدها
  • گليسيرين
  • پانتنول سي وايپ (sea whip: نوعي ضد التهاب بسيار قوي)
  • ويلو هرب (willow herb)

تركيبات مضر

تركيبات مضر و نامناسب عبارتند از:

  • اتانول
  • منتول
  • تركيبات عطري
  • تركيبات تحريك كننده پوست

اين تركيبات باعث تحليل رفتن بافت‌هاي پوست شده و بر عليه مواد مفيدي كه پوست را سالم نگه مي‌دارند، عمل مي‌كنند.

بهترين زمان براي استفاده از تونرها چه وقت است؟

بهترين زمان براي استفاده از تونرها بر اساس شكل زير بعد از تميز كردن و پاك كردن آرايش از پوست است. تونرها يك لايه‌ي پايه براي باقي محصولات مراقبت از پوست ايجاد مي‌كنند.

بايد و نبايدهاي استفاده از تونر

اگرچه تمام شركت‌هاي آرايشي بايد تونر‌هايي با پيشرفته‌ترين فرمول‌ها را به مشتريان خود عرضه كنند، اما متاسفانه در واقعيت هنوز شاهد اين اتفاق نبوده‌ايم. در كمال تاسف بسياري از برندها، تونرهايي سرشار از تركيبات مشكل‌ساز يا ناكارآمد را به بازار عرضه مي كنند.

تركيبات مضر

از تونري كه حاوي اتانول، منتول يا ساير تركيبات تحريك كننده پوست است، اجتناب كنيد. عوارض اين تونر چيست ؟ تركيبات نام برده، باعث قرمزي و التهاب پوست شده و عليه مواد مغذي (كه پوست را سالم نگه مي‌دارند) عمل مي‌كنند.

تونر پوست چرب

تونرهاي مخصوص پوست‌هاي چرب يا مختلط، اغلب حاوي انواع تركيباتي هستند كه باعث تحريك پوست شده و آن را دچار مشكل مي‌كنند. همانطور كه تونرهاي مخصوص پوست‌هاي چرب يا مختلط حاوي تركيبات مضري براي پوست هستند، تونرهاي مخصوص پوست‌هاي نرمال تا خشك نيز از اين قاعده مستثني نيستند.

اگرچه در حالت ايده‌آل، اين محصولات بايد حاوي مواد محرك و مضر كمتري باشند، ولي در واقعيت اغلب آن ها، فرمولاسيون ضعيفي داشته و يا حاوي تركيبات عطري هستند.

تونرهاي معطر

ترجيحاً سعي كنيد از تونرهاي حاوي تركيبات عطري نظير: گلاب، مركبات و يا اسانس‌ها اجتناب كنيد. طبق اين گزارش، اين تونرها كه اغلب داراي برچسب “خوشبو كننده يا freshener” يا “پاك كننده يا clarifiers” هستند، براي صورت حكم ادكلن داشته و علت شايع واكنش‌هايي هستند كه تاثير منفي بر پوست دارد.

تونرهاي فاقد مواد مغذي

از مصرف تونرهاي ساده و فاقد مواد مغذي خودداري كنيد. اگرچه اغلب اين تونرها ضرري براي پوست ندارند اما مفيد هم نيستند. متاسفانه، بسياري از تونرها فاقد مواد مغذي قوي بوده و پوست را تشنه‌تر مي‌كنند. لازم به تاكيد است كه بهترين تونرها، آن‌هايي هستند كه تركيبات مفيد موردنياز پوست را تامين مي‌كنند.

به ياد داشته باشيد تونرهاي خوب تاثير بسزايي بر سلامت پوست دارند، در حالي كه تونرهاي بد به مرور اثر سوء بر پوست مي‌گذارند.

تونر مناسب نوع پوست

حتما توجه داشته باشيد كه تونري با فرمولاسيون مناسب و متناسب با نوع پوست تان انتخاب كنيد، در اين صورت خواهيد ديد كه به مرور زمان و با استفاده روزانه و منظم، نتايج خوبي در پوست تان ايجاد مي‌شود. پس باز هم به اين جمله مي‌رسيم كه امروزه استفاده از تونر ديگر يك انتخاب نيست، بلكه ضرورت است.

 

هنگام استفاده از كرم پودر و كانسيلر از اين ۱۲ اشتباه خودداري كنيد

رژ لب

 

 

برجسته کردن لب یک عمل زیبایی است که می‌تواند لب‌هایی بزرگتر و حجیم‌تر به شما هدیه دهد! اگرچه امروزه بیشتر از جراحی یا تزریق ژل برای برجسته کردن لب‌ها استفاده می‌شود اما با برخی روش‌های ساده می‌توانید بدون تزریق و جراحی لب‌هایتان را در خانه برجسته کنید! می‌خواهید بدانید چگونه؟ با ما همراه باشید!

  • 7 گام برای برجسته کردن لب با آرایش
  • 4 روش طبیعی برای برجسته کردن لب در خانه!
  • برجسته کردن لب با یوگای صورت!

7 گام برای برجسته کردن لب با آرایش

شاید اولین و احتمالاً ساده‌ترین راه برای برجسته کردن لب‌ها استفاده از آرایش باشد. با این روش با استفاده از چند لوازم‌آرایشی ساده، می‌توانید لب‌هایی برجسته و بزرگتر داشته باشید. آیا می‌خواهید بدانید که چگونه می‌توانید این کار را انجام دهید؟ مراحل زیر را دنبال کنید:

شاید اولین و احتمالاً ساده‌ترین راه برای برجسته کردن لب‌ها استفاده از آرایش باشد اما با استفاده از دستورالعمل‌های خانگی و یوگای صورت نیز می‌توانید لب‌هایتان را برجسته کنید!

 

1.قدم اول لب‌هایتان را لایه‌برداری کنید:

همان‌طوری که برای از بین بردن سلول‌های مرده پوست، از اسکراب صورت استفاده می‌شود، برای لب‌ها نیز همین‌طور است! بنابراین اگر می‌خواهید لب‌هایی حجیم و بزرگتر داشته باشید با لایه‌برداری لب شروع کنید. می‌توانید از یکی از اسکراب­های صورتتان استفاده کنید یا معجونی از روغن زیتون و شکر قهوه‌ای تهیه‌کرده و لب‌هایتان را به مدت 1 تا 2 دقیقه با آن ماساژ دهید تا پوسته‌های خشک روی لب‌ها از بین رفته و لب‌هایتان نرم و لطیف شود.

https://www.kajshop.com/cat/85

2.در گام دوم لب‌هایتان را آبرسانی کنید:

لب‌هایی که به‌خوبی آبرسانی شده باشد به‌طور طبیعی حجیم و بزرگتر به نظر می‌رسد. هر زمانی از روز روی لب‌هایتان احساس خشکی کردید از بالم لب‌های مغذی استفاده کنید. جدا از این نوشیدن آب به‌اندازه کافی، برای هیدراته نگه‌داشتن بدن فراموش نشود. زمانی که بدن کم آب باشد لب‌ها خشک می‌شوند.

برجسته کردن لب با خط لب!

3.در گام سوم خط لب بکشید:

برای اینکه لب‌هایتان بزرگتر دیده شوند باید کمی بالاتر از خط طبیعی لب خود، خط لب بکشید. برای شروع یک کانسیلر بردارید و روی لب‌هایتان بمالید. سپس یک خط لب خارج از خط طبیعی لب خود بکشید و درنهایت رژ لب بزنید. رنگ رژلبتان نیز تأثیر زیادی در بزرگتر دیده شدن لب‌هایتان دارد، رنگ‌های تیره مثل بنفش یا قهوه‌ای لب‌هایتان را نازک‌تر می‌کنند در عوض رژهایی با رنگ‌های روشن لب‌ها را بزرگتر نشان می‌دهند.

4.مرحله چهارم برق لب بزنید:

این مرحله کوچک دوثانیه‌ای برای برجسته کردن لب‌ها ضروری است بنابراین آن را از دست ندهید. یک برق لب شفاف یا برق لبی همرنگ رژتان بردارید آن را به مرکز، بالا و پایین لب‌هایتان بمالید. این محصول سبب انعکاس نور روی لب‌ها شده و کمک می‌کند تا لب‌ها برجسته به نظر برسند.

5.در گام پنجم مقداری هایلایتر بزنید:

یک ترفند دیگر برای برجسته کردن لب، استفاده از هایلایتر روی خمیدگی‌ لب‌هاست. همچنین می‌توانید کمی برنزر مات را زیر لب پایین، دقیقاً بالای چانه بزنید تا لب‌ها بزرگتر به نظر برسند.

6.مرحله ششم از رژهای حجیم­ کننده لب استفاده کنید:

برخی از خانم‌ها روی این محصولات برای برجسته کردن لب قسم می‌خورند! این محصولات دارای موادی هستند که باعث می‌شوند لب‌هایتان برای مدتی متورم شوند و این کار را با افزایش گردش خون در لب‌ها انجام می‌دهند.

7.در مرحله آخر به لب‌هایتان بُعد بدهید!:

این ترفند، آخرین اما کوتاهترین ترفند آرایشی برای برجسته کردن لب‌هاست. تمام کاری که باید انجام دهید این است که سایه‌ای روشن‌تر از تناژ رنگی رژتان انتخاب کنید و آن را به وسط لب‌ها بزنید. این کار باعث می‌شود تا در عرض چند ثانیه لب‌هایتان حجیم و برجسته شود.

4 روش طبیعی برای برجسته کردن لب در خانه!

اگر لب‌هایتان به‌طور طبیعی بزرگ و برجسته نیست ناراحت نباشید حجیم کردن لب آن‌قدرها هم که فکر می‌کنید سخت نیست. با یکی از دستورالعمل‌های ساده زیر می‌توانید به‌طور طبیعی و بدون عمل جراحی و تزریق، لب‌هایتان را در خانه برجسته کنید:

برجسته کردن لب با روغن نعنا

1.روغن نعنا:

این روغن نه‌تنها اثر تسکین‌دهندگی روی پوست دارد بلکه به‌عنوان یک حجم­دهنده طبیعی برای لب عمل می‌کند زیرا به بهبود گردش خون در لب‌ها کمک می‌کند. زمانی که روغن نعنا را به لب‌ها می‌مالید گردش خون در لب افزایش یافته و کمی تورم را مشاهده می‌کنید. اگر لب‌هایتان به دلیل استفاده از نعنا فلفلی، گلگون رنگ شد نگران نباشید این روغن طبیعی هیچ ضرری ندارد بلکه اثر خنک‌کنندگی بسیار خوبی روی لب‌ها دارد که ممکن است بیش از یک ساعت طول نکشد. می‌توانید مستقیماً این روغن را روی لب بمالید یا آن را با بالم لب موردعلاقه خود مخلوط کنید.

2.عسل:

عسل نیز مانند نعنا فلفلی یک ماده طبیعی شگفت‌انگیز برای برجسته کردن لب است علاوه بر این سبب صورتی شدن رنگ لب‌ها می‌شود. اگر لب نرم، براق و برجسته می‌خواهید عسل می‌تواند به شما کمک کند. فقط یک قطره عسل برای مرطوب شدن لب‌ها کافی است؛ آبرسانی برای برجسته دیده شدن لب‌ها بسیار ضروری است.

3.دارچین:

از دیگر مواد طبیعی‌ای که می‌توانید برای برجسته کردن لب در خانه استفاده کنید، روغن دارچین است. روغن دارچین به بهبود گردش خون در لب‌ها کمک می‌کند و باع می‌شود که لب‌هایتان بزرگتر و برجسته‌تر دیده شود. کافی است یک یا دو قطره روغن دارچین را با بالم لب خود مخلوط کنید و آن را به لب‌ها بمالید. اگر روغن دارچین در دسترس ندارید می‌توانید از مخلوط پودر دارچین با مقدار کمی روغن زیتون یا روغن بادام استفاده کنید. این مخلوط را روی لب‌ها بمالید و بگذارید 5 تا 10 دقیقه بماند، سپس لب‌هایتان را بشویید. ممکن است ابتدا کمی احساس سوزش یا خارش کنید که بعد از چند دقیقه از بین می‌رود. دارچین یک ماده تحریک‌کننده طبیعی است که کمک می‌کند تا لب‌هایتان لطیف، نرم و برجسته شود.

4.روغن فلفل کاین:

این روغن در برجسته کردن لب‌ها بسیار عالی عمل می‌کند و مشابه روغن‌های اساسی دیگر با تحریک مویرگ‌ها و درنتیجه افزایش گردش خون کار می‌کند. برای بهره‌مندی از این محصول، حدود دو قطره از این روغن را به بالم لب خود اضافه کنید و از آن به‌عنوان براق‌کننده لب استفاده کنید. حتی می‌توانید کمی آب به این روغن اضافه کنید و هرزمانی که می‌خواهید لب‌هایتان برجسته‌تر دیده شود، آن را به لب‌هایتان بمالید. روش سوم استفاده از این روغن، ترکیب آن با روغن نارگیل خام و کره کاکائو است. می‌توانید مقداری روغن نارگیل خام و کره کاکائو را با دو قطره روغن فلفل مخلوط کنید و از آن به‌عنوان حجم­دهنده طبیعی لب استفاده کنید.

برجسته کردن لب با یوگای صورت!

برجسته کردن لب‌ با یوگای صورت

یک روش ساده دیگر برای برجسته کردن لب‌ها، ورزش است! با یوگای صورت به‌سادگی و بدون جراحی و تزریق می‌توانید لب‌هایتان را در خانه برجسته کنید. این تمرینات ساد? صورت نتایج طولانی‌مدتی را ارائه می‌دهند. همچنین باعث بهبود عضلات صورت و درنتیجه کاهش علائم پیری می‌شوند. می‌توانید در هرزمانی از روز آن را انجام دهید.

  • سوت بزنید:

بله درست خوانده‌اید، اولین ورزش برای برجسته کردن لب‌ها به‌سادگی سوت زدن است! عمل سوت زدن باعث تقویت عضلات صورت و لب می‌شود. انجام منظم این حرکت در طول روز باعث افزایش حجم لب و برجسته شدن آن می‌شود. در حین سوت زدن باید کمی احساس کشش در اطراف دهان داشته باشید؛ درواقع احساس کشش نشان می‌دهد که شما این حرکت را به‌درستی انجام می‌دهید.

  • لب‌هایتان را غنچه کنید:

بوسیدن راه دیگری برای برجسته کردن لب‌هاست. خب ما از شما نمی‌خواهیم کسی را ببوسید بلکه می‌خواهیم لب‌هایتان را مانند زمانی که می‌خواهید کسی را ببوسید غنچه کنید! برای 10 تا 15 ثانیه لب‌ها را در این وضعیت نگه دارید و سپس رها کنید. برای گرفتن نتیجه بهتر باید این حرکت را 3 بار در روز و هر بار 10 مرتبه تکرار کنید.

یک روش دیگر برای برجسته کردن لب، ماساژ دادن لب‌هاست. همان‌طوری که ماساژ پوست به کاهش استرس و درخشش پوستتان کمک می‌کند، ماساژ لب نیز می‌تواند در برجسته دیده شدن آن مؤثر باشد! بنابراین اگر لب‌های برجسته می‌خواهید یا می‌خواهید لب‌های ترک‌خورده خود را درمان کنید مقداری روغن نارگیل، روغن زیتون یا روغن بادام روی لب‌ها بمالید و به‌آرامی آن را برای حدود 5 تا 10 دقیقه ماساژ دهید. پس‌ازآن اجازه دهید روغن روی لب‌هایتان بماند تا جذب شود. ماساژ دادن نه‌تنها به برجسته کردن لب کمک می‌کند بلکه سبب نرمی و براق شدن لب‌ها می‌شود.

https://www.zibamoon.com/Detail/19437/%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%81%d8%a7%d8%af%d9%87-%da%a9%d8%b1%d9%85-%d8%af%d9%88%d8%b1-%da%86%d8%b4%d9%85-%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%d8%a7%d8%b3%d8%aa

 

 

 

تونر مناسب نوع پوست

 

تونر مناسب نوع پوست

 

 

مراقبت از پوست دغدغه بسیاری از افراد به خصوص خانم‌ها است. دغدغه ای که قطعا نیاز به انجام کارهایی به صورت روتین و منظم دارد. یکی از این روش ها، استفاده از تونر است که برای بسیاری از افراد همچنان ناشناخته مانده است. در ادامه به سوالات پرطرفدار ” تونر چیست “، “چرا باید از تونر استفاده کنیم” و “چگونه بهترین تونر را انتخاب کنیم” می‌پردازیم.

تونر صورت چیست ؟

تونر صورت چیست ؟

تونرها محصولاتی هستند که بعد از شستشو و تمیز کردن پوست، برای تنظیم pH آن مورد استفاده قرار می‌گیرند. این مرطوب کننده‌های مایع، در واقع سطح پوست را تقویت کرده و به شادابی، طراوت، نرمی و آبرسانی آن کمک می‌کنند.

اگر پوست چرب یا مختلط دارید، استفاده از یک تونر مناسب، چربی اضافی و مناغذ باز پوستتان را کاهش می‌دهد. از سوی دیگر استفاده از تونرها برای پوست‌ خشک، حساس و نرمال، به کاهش قرمزی و پوسته پوسته شدن آن کمک می‌کند.

چرا باید از تونر استفاده کنیم؟

استفاده از یک تونر مناسب بخش مهمی از فرایند مراقبت روزانه پوست است. اگرچه در گذشته باور بر این بود که این نوع محصولات به دلیل وجود الکل در ترکیبات خود رطوبت پوست را از بین می‌برند، اما واقعیت این است که یک تونر مناسب سرشار آنتی اکسیدان‌ها، ترکیبات احیا کننده و ترمیم کننده است که پوست را تغذیه کرده و نقش مهمی در سلامت آن دارد.

تاثیر یک تونر خوب در مراقبت از پوست

تونرهای خوب با فرمولاسیون مناسب، سرشار از ترکیبات مفیدی هستند که می‌توانند بر حس و حال پوست شما تاثیر بگذارند. هدف استفاده از تونرها احیا و تغذیه پوست، پس از پاک کردن آرایش و شستشوی آن است. موضوعی که می‌تواند نقش مهمی در کمک به سلامت پوست ایفا کند.

حتی اگر از ملایم‌ترین شوینده صورت موجود در بازار هم استفاده کنید، استفاده از یک تونر باعث می‌شود مواد حیاتی ( که به واسطه‌ی استفاده از شوینده‌ها از پوست پاک می‌شوند) مجدداً احیا شوند.

یک تونر خوب می‌تواند به سرعت و به صورت اساسی مقدار زیادی از آنتی اکسیدان‌ها، عوامل تسکین‌دهنده‌ و ترکیبات آبرسان حیاتی و مورد نیاز پوست را تامین کند.

استفاده از یک تونر مناسب نه تنها باعث تقویت ظاهر بافت سطحی پوست می شود، بلکه به شادابی، نرمی و آبرسانی آن نیز کمک می‌کند؛ در عین حال آخرین آثار باقیمانده آرایش را نیز از پوست‌تان پاک می‌کند.

با انتخاب درست تونر (با فرمول مناسب برای پوست‌تان) به مرور شاهد نتایج خوبی خواهید بود. همان‌طور که بسیاری پزشکان پوست تصدیق می‌کنند امروزه استفاده از تونر، دیگر یک انتخاب نیست، بلکه یک ضرورت است.

https://www.kajshop.com/cat/3

فواید استفاده از تونر چیست ؟

فواید استفاده از تونر چیست ؟

تونرها برای افرادی که پوست چرب و مستعد آکنه دارند، یا کسانی‌ که به دنبال تمیزی بیشتر پوست (پس از آرایش یا استفاده از یک محصول سنگین پوستی مثل ضدآفتاب) هستند، بسیار مفید است.

پس از پاکسازی صورت و شستشوی پوست (حتی با استفاده از مواد شوینده ملایم) مدت‌ها طول می‌کشد تا پوست، مواد مغذی یا حیاتی که به واسطه‌ی این مواد، پاک شده یا از بین رفته اند را احیا کند. به همین دلیل یک تونر خوب می‌تواند نقش مهمی در زمینه احیای پوست، داشته باشد. با این وجود مزایای استفاده از تونرها، تنها محدود به این موارد نیست.

دیگر مزایای استفاده از تونر پوست عبارتند از:

1) بسته شدن منافذ پوست

کافی ست مقدار کمی تونر را بر روی یک پنبه‌ی نرم یا پد آرایشی ریخته، آن را بر روی پوست بکشید تا چربی‌های اضافی پوست‌تان پاک شده و منافذ باز آن بسته شوند.

2) تنظیم سطح PH پوست

پوست ما به طور طبیعی اسیدی است (با PH بین 5 تا 6) اما به دلیل خاصیت قلیایی صابون، این تعادل پس از شستن پوست از بین می‌رود. هنگامی‌که این اتفاق می‌افتد پوست باید تلاش زیادی کند تا به حالت عادی بازگردد، اما استفاده از یک تونر مناسب می‌تواند به تسریع بازیابی این تعادل کمک کند.

3) ایجاد لایه‌ی محافظتی روی پوست

تونرها به بستن منافذ و سفت شدن شکاف‌های سلولی کمک می‌کنند، در عین حال باعث کاهش نفوذ ناخالصی‌ها و آلودگی‌های محیطی به پوست می‌شوند. این محصولات، حتی می‌توانند یک لایه‌ی محافظتی روی پوست ایجاد کنند تا از نفوذ کلر و مواد معدنی موجود در آب لوله کشی (به پوست) جلوگیری شود.

4) مرطوب کردن پوست

برخی تونرها رطوبت را جذب می‌کنند تا پوست را مرطوب نگه دارند.

5) شادابی پوست

تونرها همچنین می‌توانند جایگزین شستن پوست شوند. این کار باعث می‌شود پوست شما احیا شده و طراوت خود را حفظ کند.

6) جلوگیری از ایجاد موهای زیرپوستی

تونرها حاوی اسید گلیکولیک یا سایر آلفا هیدروکسی اسیدها هستند که در جلوگیری از رویش موهای زیرپوستی و نظافت آن ها موثرند.

نکات مهم در انتخاب یک تونر چیست ؟

نکات مهم در انتخاب یک تونر

فاکتورهای موثر در انتخاب تونر مناسب شامل موارد زیر است:

نوع پوست

اگر پوست خشکی دارید، ترجیحاً از تونری با ترکیبات آبرسان استفاده کنید و چنانچه پوست تان چرب است، دنبال محصولاتی با فرمول سبک‌تر باشید.

ترکیبات مفید

ترکیبات موثر و مفید عبارتند از:

  • آنتی اکسیدان‌ها
  • ترکیبات ضد التهاب
  • ترکیبات احیاکننده‌ی پوست
  • اسیدهای هیالورونیک
  • سرامیدها
  • گلیسیرین
  • پانتنول سی وایپ (sea whip: نوعی ضد التهاب بسیار قوی)
  • ویلو هرب (willow herb)

ترکیبات مضر

ترکیبات مضر و نامناسب عبارتند از:

  • اتانول
  • منتول
  • ترکیبات عطری
  • ترکیبات تحریک کننده پوست

این ترکیبات باعث تحلیل رفتن بافت‌های پوست شده و بر علیه مواد مفیدی که پوست را سالم نگه می‌دارند، عمل می‌کنند.

بهترین زمان برای استفاده از تونرها چه وقت است؟

بهترین زمان برای استفاده از تونرها بر اساس شکل زیر بعد از تمیز کردن و پاک کردن آرایش از پوست است. تونرها یک لایه‌ی پایه برای باقی محصولات مراقبت از پوست ایجاد می‌کنند.

باید و نبایدهای استفاده از تونر

اگرچه تمام شرکت‌های آرایشی باید تونر‌هایی با پیشرفته‌ترین فرمول‌ها را به مشتریان خود عرضه کنند، اما متاسفانه در واقعیت هنوز شاهد این اتفاق نبوده‌ایم. در کمال تاسف بسیاری از برندها، تونرهایی سرشار از ترکیبات مشکل‌ساز یا ناکارآمد را به بازار عرضه می کنند.

ترکیبات مضر

از تونری که حاوی اتانول، منتول یا سایر ترکیبات تحریک کننده پوست است، اجتناب کنید. عوارض این تونر چیست ؟ ترکیبات نام برده، باعث قرمزی و التهاب پوست شده و علیه مواد مغذی (که پوست را سالم نگه می‌دارند) عمل می‌کنند.

تونر پوست چرب

تونرهای مخصوص پوست‌های چرب یا مختلط، اغلب حاوی انواع ترکیباتی هستند که باعث تحریک پوست شده و آن را دچار مشکل می‌کنند. همانطور که تونرهای مخصوص پوست‌های چرب یا مختلط حاوی ترکیبات مضری برای پوست هستند، تونرهای مخصوص پوست‌های نرمال تا خشک نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

اگرچه در حالت ایده‌آل، این محصولات باید حاوی مواد محرک و مضر کمتری باشند، ولی در واقعیت اغلب آن ها، فرمولاسیون ضعیفی داشته و یا حاوی ترکیبات عطری هستند.

تونرهای معطر

ترجیحاً سعی کنید از تونرهای حاوی ترکیبات عطری نظیر: گلاب، مرکبات و یا اسانس‌ها اجتناب کنید. طبق این گزارش، این تونرها که اغلب دارای برچسب “خوشبو کننده یا freshener” یا “پاک کننده یا clarifiers” هستند، برای صورت حکم ادکلن داشته و علت شایع واکنش‌هایی هستند که تاثیر منفی بر پوست دارد.

تونرهای فاقد مواد مغذی

از مصرف تونرهای ساده و فاقد مواد مغذی خودداری کنید. اگرچه اغلب این تونرها ضرری برای پوست ندارند اما مفید هم نیستند. متاسفانه، بسیاری از تونرها فاقد مواد مغذی قوی بوده و پوست را تشنه‌تر می‌کنند. لازم به تاکید است که بهترین تونرها، آن‌هایی هستند که ترکیبات مفید موردنیاز پوست را تامین می‌کنند.

به یاد داشته باشید تونرهای خوب تاثیر بسزایی بر سلامت پوست دارند، در حالی که تونرهای بد به مرور اثر سوء بر پوست می‌گذارند.

تونر مناسب نوع پوست

حتما توجه داشته باشید که تونری با فرمولاسیون مناسب و متناسب با نوع پوست تان انتخاب کنید، در این صورت خواهید دید که به مرور زمان و با استفاده روزانه و منظم، نتایج خوبی در پوست تان ایجاد می‌شود. پس باز هم به این جمله می‌رسیم که امروزه استفاده از تونر دیگر یک انتخاب نیست، بلکه ضرورت است.

 

هنگام استفاده از کرم پودر و کانسیلر از این 12 اشتباه خودداری کنید

نكات مهم براي خريد عمده كفش ورزشي و كفش پياده روي:

 

نكات مهم براي خريد عمده كفش ورزشي و كفش پياده روي:

متاسفانه ما انسان‌ها با پيشرفت تكنولوژي و خدمات روزافزون آن‌ها هر روز كم تحرك‌تر مي‌شويم زيرا عملا با يك موبايل هوشمند و تنها با ورود به يك برنامه خاص، تمام كارهاي معمول كه نياز به تحرك ما را داشت را، مي‌توانيم انجام دهيم؛ حتي نان گرفتن!!! پس اگر ما به فكر تناسب اندام و سلامت بدن خود نباشيم، در زمان كوتاهي به نقطه‌اي غير قابل جبران خواهيم رسيد.

روزانه ۲۰ تا ۶۰ دقيقه ورزش مي‌تواند به تناسب اندام و سلامت روحي و جسمي شما كمك بسزايي كند. ورزش‌هاي زيادي وجود دارد كه مي‌توان براي تناسب اندام انتخاب كرد ولي بعضي از اين ورزش‌ها براي بدن سنگين هستند يا براي انجام آن ورزش خاص بايد هزينه‌هاي ماهيانه‌ زيادي پرداخت كرد، اما براي پياده روي يا دويدن كه ورزش مادر محسوب مي‌شوند، نه پول ماهيانه‌اي بايد پرداخت شود و نه وزنه‌هاي سنگيني وجود دارد، شما تنها به يك جفت كفش ورزشي مناسب و كمي عزم راسخ نياز داريد.

https://www.alivitrine.ir/fa/list-product/49

 

 

كفش ورزشي، كفش، كفش پياده روي، كفش اسپرت، علي ويترين، خريد عمده كفش ورزشي و پياده روي، خريد عمده كفش ورزشي، خريد عمده كفش پياده روي

با توجه به اينكه كفش‌ها باهم متفاوت هستند، شما نمي‌توانيد با هر كفشي ورزش كنيد. براي هر ورزشي كفش مخصوص آن ورزش وجود دارد، شما نمي‌توانيد با كفش فوتبال چمني در سالن فوتبال بازي كنيد و بايد كفش فوتسال داشته باشيد يا با كفش بسكتبال، تنيس بازي كنيد. هر ورزش توسط كارشناسان بررسي شده و مطابق با نيازهاي آن ورزش، كفشي مناسب آن طراحي مي شود، به نحوي كه حتي كفش پياده روي با كفش دويدن نيز با هم متفاوت است.

در خريد كفش براي ورزش چيزي كه بيش از همه بايد به آن توجه كرد اين است كه كفش پاي شما را بطور كامل پوشش دهد و باعث پيچ‌خوردگي پاي شما نشود. زيره كفش فاكتور مهم بعدي است كه بايد به آن دقت كرد، بخصوص در ورزش‌هايي همچون پياده روي و دويدن كه ميزان استحكاك زياد است بايد داراي زيره‌اي مقاوم و با كيفيت باشد تا به پاشنه و پنجه پا فشار نيايد و از شوك‌هاي وارده به پا جلوگيري كند. بعضي از توليدكنندگان كفش‌‌هاي ورزشي بدون بند توليد مي‌كنند كه در دسته‌بندي كفش‌هاي روزمره و اسپرت جاي مي‌گيرند. پس توجه داشته باشيد براي اينكه پاي شما در كفش جا به جا و باعث آسيب ديدگي پا نشود، بهتر است از كفش‌هاي ورزشي بنددار استفاده كنيد.

كفش ورزشي، كفش، كفش پياده روي، كفش اسپرت، علي ويترين، خريد عمده كفش ورزشي و پياده روي، خريد عمده كفش ورزشي، خريد عمده كفش پياده روي

در ايران چند سالي است كه توليدي‌هاي زيادي شروع به توليد كفش‌هاي ورزشي كردند كه از نظر كيفي قابل مقايسه با برندهاي مطرح جهان است. ما در فروشگاه اينترنتي علي ويترين مفتخر به همكاري با برترين آنان هستيم تا لذت يك خريد مطمئن و آسان را به شما مشتريان عزيز هديه كنيم. براي خريد عمده كفش ورزشي و كفش پياده روي به صورت مستقيم از توليدي كفش، مي‌توانيد وارد سايت يا اپليكيشن علي ويترين شويد و با مقايسه محصولات و قيمت‌هاي فروشندگان عمده كفش، خريدي آسان و مطمئن را تجربه كنيد.

http://saha32.bestblog.ir/post/25

 

 

قیمت تجهیزات سنجش

 

قیمت تجهیزات سنجش

از عوامل مؤثر بر قیمت تجهیزات سنجش، کیفیت و جنس هر یک از محصولات است. هر محصولی که دارای کیفیت و جنس مرغوبی باشد قیمت بالایی را به خود اختصاص می‌دهد. قیمت تجهیزات سنجش بستگی به اینکه آنالوگ یا دیجیتالی باشد، دارای قیمت‌های متفاوتی است؛ بنابراین آنالوگ و دیجیتال بودن این محصولات تأثیر مستقیمی بر قیمت تجهیزات سنجش دارد. تأثیر نوسانات بازار جهانی و شرایط کلی بازار بر قیمت تجهیزات سنجش بی‌تأثیر نخواهد بود.
اگر هر یک از تجهیزات سنجش دارای برند معتبر و به‌نامی باشند از قیمت بالایی برخوردار هستند و برعکس برندهای محصولاتی که دارای اعتبار نیستند، قیمت پایینی دارند. برخی از تجهیزات سنجش، تولید داخل کشور هستند و در مقابل محصولاتی از خارج وارد کشور می‌شوند که هزینه‌های زیادی مانند هزینه‌های گمرک و مشکلات ناشی از آن متحمل می‌شوند. در نتیجه تولیدات داخلی و واردات تأثیر زیادی بر قیمت تجهیزات سنجش دارد.    

 


 راهنمای خرید تجهیزات سنجش

نخستین نکته در هنگام خرید تجهیزات سنجش، توجه و اطمینان‌یافتن از کیفیت محصول است. در صورت خرید تجهیزات سنجش، حمل‌ونقل و جابه‌جایی آن اهمیت زیادی دارد؛ زیرا این محصولات حساسیت ویژه‌ای دارند و در صورتی که ضربه بخورند و هرگونه آسیبی ببینند، عملکرد مناسب خود را از دست می‌دهند. دقت اندازه‌گیری تجهیزات سنجش با یکدیگر متفاوت است و برخی محصولات دارای عملکرد و دقت بهتری نسبت به تجهیزات دیگر هستند؛ بنابراین برای خرید تجهیزات سنجش توجه به این موارد بسیار حائز اهمیت است.
البته ممکن است هر کدام از تجهیزات سنجش درصد خطایی داشته باشند. لازم است در هنگام خرید تجهیزات سنجش، با کارایی‌های هر یک از محصولات آشنا شد و محصولی متناسب با حرفه مورد نیاز خود خریداری کرد. برای اگاهی از عملکرد تجهیزات باید از نظرات کارشناسان و متخصصان در این زمینه استفاده کرد. توجه به مارک تجارتی، گستره اندازه‌گیری و نام کارخانه سازنده از مواردی است که برای خرید تجهیزات سنجش باید مدنظر قراربگیرد. از دیگر مواردی که نیاز است هنگام خرید تجهیزات سنجش به آن توجه کرد، بررسی استحکام و مقاومت هر یک از این تجهیزات است. تجهیزات دیجیتالی به خاطر سهولت و دقت بالایی که دارند طرفداران زیادی دارد.   

https://www.tejarat-gram.com/price/equipment1

تعریف تجهیزات سنجش 

وسیله اندازه‌گیری به همراه تمام متعلقات همراه آن، دستگاه سنجش نام دارد که این دستگاه‌ها شامل اندازه‌گیری پرتابل و غیرپرتابل هستند. منظور از حدود اندازه‌گیری یا رنج در تجهیزات سنجش، ماکزیمم مقداری است که یک دستگاه سنجش مورد اندازه قرارمی‌دهد و در اغلب موارد بالاترین عددی است که بر روی یک دستگاه سنجش نوشته می‌شود. کمیت‌های مختلف الکتریکی به صورت مستقیم و غیرمستقیم قابل سنجش است. 
امروزه تجهیزات سنجش از تنوع بالایی برخوردار هستند و به طور کلی می‌توان آن‌ها را به دسته‌های دیجیتال و آنالوگ تقسیم‌بندی کرد. این دو دستگاه سنجش در مشخصه نشان‌دهنده با یکدیگر تفاوت دارند. در تجهیزات سنجش دیجیتال تغییرات نشان‌دهنده به صورت رقمی و ناپیوسته است، ولی در تجهیزات آنالوگ این تغییرات را به صورت پیوسته و پشت‌سرهم و با عقربه نشان‌می‌دهد. تجهیزات سنجش دیجیتال با اجزای الکترونیکی که ساخته شده‌اند از دقت بالایی برخوردار هستند و قابل مقایسه با تجهیزات آنالوگ نیستند.

 

 

آیا شامپو بدون سولفات سبب ریزش موها می‌شود؟

 

آیا شامپو بدون سولفات سبب ریزش موها می‌شود؟

اکثر مردم ریزش مو را مربوط به عوامل ژنتیکی و یا مشکلات مرتبط با سلامت بدن می‌دانند. شاید افراد کسی را بیابید که بگویند شامپوها یا محصولات مراقبت از مو تأثیری روی ریزش موها دارند. برعکس این باور کلی، شاید بسیاری از افراد که نمی‌دانند دلیل اصلی ریزش موهایشان چیست، باید تجدید نظری روی شامپوی مورد استفاده خود داشته باشند. اختلاف‌نظر بسیاری در مورد تأثیر یک شامپو برای ریزش مو و بدون سولفات بر روی سلامت کلی موها وجود دارد. در ادامه در مورد این موضوع بیشتر توضیح می‌دهیم.

https://www.kajshop.com/cat/142

سولفات چیست؟

سولفات‌ها نوعی سورفکتانت هستند که می‌توانند آلودگی و چربی را از پوست کف سر و ساقه موها پاک کنند. وجود این ترکیبات در شامپوها کمک می‌کند که به راحتی با آب ترکیب شده و چربی‌ها را پاک کنند. این مواد در بسیاری از محصولات نظیر شامپو، صابون، انواع شوینده، خمیر دندان و نرم‌کننده‌ها وجود دارند. سولفات‌های متفاوتی در محصولات شوینده و بهداشتی وجود دارند. اما پرکاربردترین آن‌ها سدیم لورث سولفات، سدیم لوریل سولفات و آمونیم لورث سولفات هستند. این سه نوع ترکیب علاوه بر این که قیمت ارزانی دارند، کف بسیار خوبی نیز ایجاد می‌کنند.

سولفات‌ها چه ویژگی‌هایی دارند؟

یکی از مهم ترین ویژگی آن‌ها، توانایی بالا در از بین بردن چربی اضافه پوست سر و موها و آلودگی موجود در آن‌ها است. این ترکیبات سبب ایجاد کف روی سر شده و این کف حس پاکیزگی برای مو ایجاد می‌کند. هرچه ترکیب سولفاتی قوی‌تر باشد بهتر کف می‌کند و همین امر باعث می‌شود طرفداران بیشتری داشته باشد. با این حال این قدرت زیاد همیشه هم خوب نیست و ممکن است بیش از حد نیاز پوست و مو را تمیز کند.

سولفات‌ها چه معایبی دارند؟

ترکیبات سولفاتی بسته به قدرتشان معایب مختلفی دارند. این مواد علاوه بر آلودگی‌ها، چربی و روغن پوست سر را نیز از بین می‌برند. مشکل زمانی پیش می‌آید که آن‌ها روغن مورد نیاز برای سالم ماندن پوست سر را نیز از روی آن پاک می‌کنند. روغن‌ها به عنوان یک محافظ طبیعی عمل می‌کنند و وقتی وجود نداشته باشند، موهاو پوست سر در برابر آلودگی‌ها، رادیکال‌های آزاد و دیگر عوامل آسیب رسان بی‌دفاع می‌شوند.

یکی دیگر از معایب سولفات‌ها این است که به دلیل قدرت بالای پاک کنندگیشان می‌توانند پروتئین موها را تیز شسته و از بین ببرند. این امر موجب ضعیف شدن کوتیکول مو و در نتیجه شکننده و آسیب‌پذیر شدن آن می‌شود. همچنین قدرت پاک کنندگی آن‌ها ممکن است به پوست سر آسیب زده و آن را خشک و ملتهب کند.

آیا سولفات‌ها باعث سرطان می‌شوند؟

هرچند بسیاری از مردم معتقدند که آن‌ها باعث ایجاد سرطان می‌شوند، اما این ادعا توسط تحقیقات علمی به اثبات نرسیده است. در حدود30 سال قبل برخی از شامپوها حاوی نوع خاصی از سولفات بودند که ریسک سرطان پوست را افزایش می‌دادند. یکی از آن‌ها به اسم اتانول آمین لوریل سولفات که حاوی نیتروزامین بود باعث ایجاد سرطان می‌شد که استفاده از آن‌ها در محصولات آرایشی بهداشتی ممنوع شده است.

در مقابل، ترکیباتی نظیر سدیم لوریل سولفات هیچ‌گونه ارتباطی به سرطان پوست ندارند. برای اثبات این ادعا، کالج سم‌شناسی آمریکا تحقیقات کاملی در مورد این ترکیب انجام داده و نتایج آن را در سال 2002 منتشر کردند. گزارشات نشان داد که سدیم لوریل سولفات که به طور گسترده در تولید شامپوها استفاده می‌شوند، هیچ گونه خطری برای سلامتی انسان‌ها نداشته و عاری از مواد سرطان‌زا است.

شامپو بدون سولفات

علی رغم تبلیغات فراوان شرکت‌های سازنده، هنوز بسیاری از مردم اطلاعات کافی در مورد شامپو فاقد سولفات ندارند. تاثیر مثبت یا منفی این نوع شامپوها بستگی به نوع موهای شما دارد. این نوع شامپوها قدرت پاک‌کنندگی کمتری دارند بنابراین نیاز به تلاش بیشتری برای تمیزی کامل موها وجود دارد. هرچند میزان کف کمتری در مقایسه با شامپوهای عادی دارند اما باز قدرت پاک‌کنندگی خوبی دارند. استفاده از یک شامپوی بدون سولفات مزایای زیر را با خود به همراه دارد.

  • عدم ایجاد وزی در موها
  • حفظ رنگ و کراتین موها
  • ایجاد تعادل در چربی طبیعی پوست سر
  • عدم ایجاد التهاب و حساسیت در پوست
شامپو مو: هر آنچه لازم است قبل از خرید یک شامپوی خوب بدانید

صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 6 7 8 9 صفحه بعد